Saturday, Oct 5, 2024

صفحه نخست » اکبر گنجی: خیانت رضا پهلوی به ایران

خیانت #رضا_پالانی به ایران- که دودمانش از #پالان_انگلیسی به #پالان_آمریکایی و سپس به #پالان_اسرائیلی گذار کرده اند- را جدی بگیریم

اکبر گنجی

🔹خیانت به وطن،خیانت به کشور، خیانت به ایران عزیز؛ بسیار مهم و اساسی است. ایرانیان در طول تاریخ با خائن ها مهربان نبوده اند. قانون اساسی آمریکا می گوید که هر آمریکایی که یک دولت خارجی را دعوت به حمله نظامی به آمریکا کند یا با آنها همکاری کند، به شدت مجازات خواهد شد. این اصل و قانون در همه کشورهای دنیا جاری است.

aglarge.jpg

🔹#رضا_پالانی و یاران اصلی اش و مریدانش که هیچ شک و تردیدی در خیانتشان به ایران و تمامیت اش وجود ندارد، با افتخار عجیبی خیانت «رضا شاه دوم» شان و خودشان به کشور و وطن را توجیه می کنند. همه آنها در شبکه های اجتماعی سخنان بسیار سخیفی برای توجیه خیانت شان به وطن ارائه کرده و می کنند که نباید برای آن وقت تلف کرد. مثلاً می نویسند که حمله عراق به ایران با حمله نظامی اسرائیل به ایران تفاوت اساسی دارد. صدام قصد داشت رجوی ها و سازمان مجاهدین خلق را به قدرت برساند، اما نتانیاهو قصد دارد که #رضا_پالانی و دودمانش را به پادشاهی برساند. اگر شما مخالف این هستید، پس مدافع حفظ جمهوری اسلامی هستید و مزدور آن. آنها با یاران شاه هم که با حمله نظامی به ایران مخالفت می کنند، همین رفتار را دارند.

🔹بیشترین حمله #رضا_پالانی و یارانش به اصلاح طلبان و مسعود پزشکیان است. اما پیروانش به چپهای مخالف حمله نظامی به ایران هم بسیار حمله می کنند. بگذارید به آرای به اصطلاح با سوادترین یار #رضا_پالانی - که از خود او بسیار با سوادتر است(چون شاه ۷ میلیون دلار از پول ملت ایران را در دهه ۱۳۵۰به دانشگاه کالیفرنیا اهدا کرد و آن دانشگاه پس از انقلاب یک لیسانس قلابی به جایش به او داد) در توجیه خیانت به ایران بپردازیم که هم در دو توییت تمامی زیرساختهای نظامی و هسته ای و اقتصادی را برای حمله نظامی به اسرائیل پیشنهاد کرد، هم سرهنگ دوم جاناتان کنریکس Jonathan Conricus ، سخنگوی سابق ارتش اسرائیل در مصاحبه با «سی ان ان» رسماً اعلام کرد: نقاطی که در ایران باید توسط اسرائیل بمباران شوند، نقشه پیشنهادی این فرد است.

🔹این فرد پس از تجویز حمله نظامی اسرائیل به کلیه زیرساختهای نظامی و اقتصادی ایران زمین، ۳ روز پیش، در ۲ اکتبر، در توییتی نوشت: مخالفان حمله نظامی به زیرساخت های ایران «به دروغ» می گویند:

🔹«اگر به خاطر حمله نظامی به ایران زیرساخت‌های اقتصادی در درگیری نظامی آسیب ببینند، این زیرساخت‌ها غیر قابل بازسازی هستند و ایرانیان بایستی برای همیشه با رفاه و توسعه خداحافظی کنند.»

🔹پاسخش به این نگرانی اقتصادی و نظامی و انسانی (چون ایرانیان در جنگ کشته خواهند شد) بسیار جالب است. ببینید:

🔹«پاسخ: خیر. همانطور که پهلوی ویرانه از قجر تحویل گرفت و در مدت کوتاهی پردیسی آباد تحویل داد، هر زمان که جمهوری اسلامی برود و پادشاهی پهلوی و دولت ملی دوباره مستقر شود ایران به سرعت بازسازی خواهد شد. آنچه ایران را ویران کرده جمهوری اسلامی و سیاست‌های ضدملی آن است. مسئله ما استقرار دولت ملی در ایران است.»

🔹وطن دوستان، ایران دوستان، صلح طلبان، و افرادی که به شدت نگران جان ایرانیان هستند، به شدت مواضع خائنانه #رضا_پالانی و یاران و مریدانش را نقد کردند. پاسخ؟

🔹این فرد در ۴ اکتبر کلیه مخالفان حمله نظامی به ایران را تهدید کرده و در توییتی می نویسد:

🔹«دلقک‌های عزیز! لابیهای نظام مقدس! مزدورهای پیدا و پنهان جمهوری اسلامی! شما موقع برجام که در اوج محبوبیت و حمایت داخلی و بین‌المللی بودید با جیغ و داد و فحش دادن و پرونده‌سازی و تهدید نتونستید هیچ غلطی بکنید. حالا که ته کوچه بن‌بست گیر افتادین. به حساب تک تکتون می‌رسیم در چارچوب موازین قانونی و حقوق بشری و عدالت انتقالی البته. ».

🔹تهدید به مجازات منتقدان متکی به قدرت اسرائیل است، نه چیز دیگر. وقتی اسرائیل ایران را بمباران کامل و نابود کرد و پادشاهی راه انداخت، اینها ناقدان را مجازات خواهند کرد.

🔹هر کس خود را ایرانی به شمار می آورد، هر کس وطن دوست است، هر کس به فکر حفظ تمامیت ارضی ایران و جان ایرانیان است، باید با خیانت #رضا_پالانی و یاران و مریدانش به ایران به طور صریح و شفاف مرزبندی کرده و با صراحت بنویسید که این ها چیزی جز «خیانت به ایران و ایرانیان نیست». قدرت طلبی رجوی ها و سازمان مجاهدین خلق را در تجاوز عراق به ایران به خیانت به وطن سوق داد. تصاحب قدرت به هر قیمتی و با هر هزینه ای، #رضا_پالانی و یارانش را به صد مرتبه بدتر از رجوی ها و سازمان مجاهدین خلق کشانده است. اینها از وطن فروشی و خیانت به کشور افتخار ساخته و خودشان به خودشان مدال و جایزه هم داده و می دهند. اینها از #پالان_انگلیسی به #پالان_آمریکایی و سپس به #پالان_اسرائیلی گذار کرده اند.

:::

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع خبرنامه گویا را منعکس نمی کند



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy