Wednesday, Oct 9, 2024

صفحه نخست » نوکران روسیه به دست‌وپا افتاده‌اند، کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_3.jpgخبرسازی‌ها و دروغ پردازی‌های پیک‌نت

ویزه خبرنامه گویا

وبسایت بدنام پیک‌نت از نوکران و نان‌خورهای روسیه و به دنباله‌روی از ارباب، هم‌چنان از پشتیبانان حکومت تبه‌کار اسلامی، هوا را پس دیده است و چون اربابش به خبرسازی و ضد خبر رو آورده است.
این وبسایت در مقاله‌ای ادعا نموده که حکومت تبهکار اسلامی در کویر سمنان دست به آزمایش اتمی زده است و یا این حساب بمب اتم به دست آمده و نقش بازدارندگی یافته و دیگر کار پایان یافته و از حمله اسراییل خبری نخواهد بود!
حقه‌بازی این نوکران روسیه را ببینید. آن‌ها در عنوان نخست خود نوشته‌اند:
"آزمایش اتمی ایران در کویر سمنان انجام شد"
برای بیان چگونگیِ آن در مقاله‌ای با تیتر: "سلاح اتمی برای صلح ومذاکره است، نه جنگ" ولی نوشته‌اند:

"۱ ـ خبرهای غیر رسمی درباره آزمایش اتمی ایران در کویر سمنان؛
۲ ـ برخی تماس‌ها و مذاکرات پشت پرده، هم‌زمان با مذاکرات رسمی عراقچی وزیر خارجه در سفر به لبنان و سوریه و پزشکیان در سفر به قطر. "
آن تیتر که خبر قطعی آزمایش اتمی می‌دهد در توضیح به خبر غیر رسمی تبدیل می‌شود. گردانندگان این وبسایت با زیرکی و درس آموزی از ارباب پوتین جا برای پشتک و وارو زدن را باز گذاشته‌اند که هنگامی که دروغ بودن خبر آشکار شد بگویند ما گفته‌ایم خبر غیر رسمی! بازهم زیرکانه خبر دروغین دیگری را از زبان دو خبرگزاری آکسیون و رویترز آورده‌اند که اگر بی‌پایه بودن آن ثابت شد بگویند ما از زبان آن دو خبرگزاری آورده‌ایم و جای بیش‌تری برای انکار پسان‌تر و جا دادن سیاست مزورانه خود در نقل خبر از آن دو خبرگزاری داشته باشند. نقل آن خبر این است:
"خبرگزاری‌های آکسیوس و رویترز به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده‌اند که "نمایندگانی از ایران با اختیارات تام در کشور عمان آمادگی ایران برای توافق با اسرائیل و امریکا مطرح کرده‌اند. در این تماس، آتش بس در غزه و لبنان و خاتمه درگیری‌ها مطرح شده است.
این دو خبرگزاری تاکید کرده‌اند که "در عمان توافقات بزرگی در باره خاورمیانه بدست آمده که در چند روز آینده رسمیت خواهد یافت. بر این اساس عملا بنظر میرسد، از این پس شاهد اتفاقات اصلی نه در سطح نظامی، بلکه در سطح مذاکرات سیاسی خواهیم بود و روند صلح و توافقات بزرگ و در نهایت بازگشت آرامش پایدار به خاورمیانه عملی خواهد شد. "
من امیدوارم خوانندگانی که به این دو خبرگزاری دسترسی دارند، در این زمینه یک بررسی بکنند.

چند پرسش ساده

اگر این خبرهای دروغین درست است چرا جنگ هم‌چنان با شدت در لبنان و غزه دنبال می‌شود؟
آیا خوانندگان می‌توانند بپذیرند که وبسایت بی‌اعتباری چون پیک‌نت از آزمایش اتمی در کویر سمنان خبر داشته باشد ولی اسراییل، غرب و آمریکا با انبوهی از ماهواره‌ها و نفوذ بی‌اندازه و انکارنشدنی که در ایران دارند، از این موضوع ناآگاه باشند؟
این دو خبرگزاری چگونه توانسته‌اند از زیروبم خبرهایی با چنین اهمیتی آگاه شوند؟ منبع آن دو خبرگزاری کجا بوده آست و چرا هیج نشانی از این چنین توافق‌های سرنوشت‌سازی دیده نمی‌شود و یا جایی درمیان خبرها نیامده است؟
یک مشکل دیگر این خبرسازی پیک‌نت که گویا متوجه نشده‌اند این است که خبر چنین توافقی واژگونه خواست کنونی سیاست ارباب پوتین است، زیرا نخستین کسی که از جنگ و درگیری در خاورمیانه خشنود شد و بهره گرفت و هم‌چنان می‌گیرد همین ارباب پوتین بوده و هست زیرا این درگیری‌هایِ خونین توجه جهانیان را از تجاوز و جنایت‌هایِ ارباب پوتین در اوکراین به میزان زیادی کاست و او بر شدت حمله‌ها و جنایت‌هایش در آن‌جا افزود.
کار حکومت اسلامی در تنگنای مرگ افناده به کجا رسیده است که دست به دامان یک گروه و وبسایت بد‌نامی چون پیک‌نت شده است!

آیا اسراییل پاسخ خواهد داد؟

این پرسشِ‌ نه تنها همه ایرانیان در بیرون و در درون ایران است که پرسش مردم جهان نیز هست. هیچ کس نمی‌تواند حق اسراییل برای پاسخ‌گویی را انکار کند. حکومت اسلامی بدون وجود خطری از سوی اسراییل برای کشور ما، بدون داشتن مرزی با اسراییل ۴۵ سال است از هر وسیله‌ای برای نابودی اسراییل سود برده است و در منطقه مزدور پرورش داده است و در این راه مردم ما را به فقر و فلاکت کشانده است و هر ندای حق‌خواهی را با خشونتی وحشیانه پاسخ داده است در حقیقت با مردم دست‌خالی ما در جنگ بوده و کشتارها کرده است. اینک برای دومین بار مستقیمن به کشور اسراییل حمله برده و ۲۰۰ موشک پرتاپ کرده است. جنگ بنابراین خواست بیش‌ترین شمار مردم ایران نیست و جنگ یک حکومت شریر دارای اقلیتی کوچک و بی اعتبار در ایران است با اسراییل. حکومت اسلامی ایران در حقیقت دشمن مردم ایران و اسراییل است بنابراین در این برهه از تاریخ، بیش‌ترین شمار مردم ایران چه بخواهیم و چه نخواهیم با اسراییل در یک جبهه قرار گرفته‌اند. دشمن مشترک هر دو، حکومت تبهکار اسلامی ایران است.
من بر این باورم که هنگامی که اسراییل دست‌وپاهای حکومت در منطقه را تقریبن بریده است و حکومت اسلامی توخالی، بلوف‌زن و درهم‌ریخته را به شدت هراسان ساخته است و رهبر را به سوراخ موش فرستاده است، چنین امکانی را از دست نخواهد داد. ولی به عنوان یک ایرانی امیدوارم اگر اسراییل حمله می‌کند به مرکزهای نظامی سپاه پاسداران، محل نیروهای امنیتی، بیت رهبری که لانه مار و اژدها است، شخص تبهکار، بیمار و روانی علی خامنه‌ای و پسر تبهکارش مجتبا، سرداران پوشالی، مجلس ییکاره‌های مفت‌گو و مفت‌خوار، سازمان رادیو وتلویزیون و جایگاهایی که مرکز پروپاگاندای حکومت است حمله کند.
زدن پالایشگاه‌های نفت و پتروشیمی، برق و گاز نه به سود مردم ایران است و نه به ویژه آسیب به پالایشگاه‌های نفت به سود اسراییل و مردمِ جهان است و بهای نفت را بالا برده و ناخشنودی از اسراییل را نیز دامن می‌زند. آن‌گونه که برآوردها نشان می‌دهد بیشترین شمار مردم گرفتار و به گروگان گرفته شده ایران از حمله حساب شده که ارکان حکومت را درهم بریزد، پشتیبانی می‌کنند به این شرط که به زیر ساخت‌های مهم کشور که سرمایه‌های ملی ایران است آسیب وارد نشود. هدف اسراییل در درجه نخست باید سران فاسد و ضد ایرانی حکومت و سرداران پوشالی و دزد و قاچاقچی و پاجه‌خوار باشد. باقی کار را جوانان برومند ایران می‌دانند که چگونه انجام دهند.

کوروش گلنام

اصل مقاله پیک‌نت در زیر:

https://www.pyknet.net/1403/01mehr/17/page/azmayesh%20atom.htm

https://www.pyknet.net/1403/01mehr/18/page/onvan.htm



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy