Monday, Oct 14, 2024

صفحه نخست » کوثری: کسانی که می‌گویند سردار قاآنی در بازجویی است غلط کردند

01_kosari.jpgاسماعیل کوثری، نماینده مجلس در خصوص اخبار ضد و نقیض از وضعیت سردار قاآنی، گفت: سردار قاآنی به لطف خدا در سلامت کامل هستند و کسانی که می‌گویند فرمانده نیروی قدس سپاه در بازجویی هستند، غلط کردند.

جماران - کوثری گفت: اگر خدای ناکرده چنین مسائلی پیش بیاید، خود مسئولان جمهوری اسلامی با صراحت آن را بیان می‌کنند و ابایی نیز از آن ندارند زیرا شهادت خواسته‌ی فرماندهان ما است، خصوصا کسانی که در دفاع مقدس بودند. آن‌ها در جهت خدمت به مردم و سرنگونی صهیونیسم و استکبار جهانی ماندند و انشاءالله آن‌ها را از روی زمین محو کنند.

وی در باب نشر اکاذیب از سوی رسانه‌های خارج از کشور، افزود: برخی رسانه‌های داخلی به تأسی از رسانه‌های خارج از کشور این مسائل را می‌نویسند، کار شیطان دو به هم زنی و دروغ گفتن است و این چیز جدیدی نیست و از قدیم و الایام نیز این چنین بوده، اما انسان باید عاقل باشد و از راه صحیح و مطمئن این خبرها را دنبال کند.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که آیا جای خالی یک مرجع رسانه‌ای احساس نمی‌شود؟ گفت: برخی‌ها می‌خواهند در هر شرایطی سرشان در آخور بیگانگان باشد و به آن‌ها بیشتر توجه می‌کنند و خبرهای آنان را در داخل ترویج می‌دهند. ما در هر اتفاقی با صراحت آن را بیان کردیم و تشییع جنازه کردیم، زیرا از خانواده، فامیل، بچه محل‌ها که دور نمی‌ماند و در این مسائل دشمن از ترس خود به دروغ بیان می‌کند و متأسفانه برخی در فضای مجازی هم خوششان می‌آید که اگر این مسائل را بازگو کنند هنر کردند در حالیکه چنین اخباری در روحیه مردم تاثیر منفی خواهد گذاشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy