Friday, Oct 25, 2024

صفحه نخست » آخر عاقبت ساختمان مجمع محققین و‌مدرسین حوزه علمیه بعد از حمایت از راه حل دو کشوری برای فلسطین

دیدار نیوز: مخالفان‌ مجمع‌ محققین و‌مدرسین حوزه علمیه بر روی دیوار این مجمع نوشتند: «علماء یهودی»، آنها میگویند این مجمع از راه حل دو کشوری در مسئله فلسطین حمایت کرده است

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت تهاجم اسرائیل به لبنان، راه‌حل برون رفت از این بحران را «بازگشت اسرائیل به مرزهای قانونی پیش از تهاجم ۱۹۶۷ و تشکیل دولت مستقل فلسطین» دانست.
yahudlarge.jpgمجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نوشت: آنچه در این بین باید بدان توجه داشت، خطر گسترش درگیری‌ها و تبدیل آن به یک جنگ فراگیر منطقه‌ای است که جز خسارت و ناامنی، ارمغان دیگری برای مردم منطقه در پی نخواهد داشت و فقط جناح‌های جنگ‌طلب و کارخانه‌های تولید سلاح از آن سود خواهند برد. امروزه رژیم یاغی و جنگ‌افروز اسرائیل با هر دستاویزی به‌دنبال دست‌یابی به اهداف توسعه‌طلبانه و تداوم اشغال‌گری خود است.
این مجمع، بازگشت اسرائیل به مرزهای قانونی پیش از تهاجم ۱۹۶۷ و تشکیل دولت مستقل فلسطین را راه‌حل برون رفت از این بحران می‌داند. به خانواده‌های جانباختگان حملات اخیر به لبنان تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای شهدای مظلوم آن دیار، خواهان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت داریم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy