Friday, Oct 25, 2024

صفحه نخست » جمهوری‌اسلامی تائيدکرد: حمله اسرائیل به مراکز نظامی ما در تهران، خوزستان و ایلام

padafand.jpgاسرائیل به مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام حمله کرد / مقابله موفق انجام گرفت اما آسیب‌های محدودی وارد شد

قرارگاه پدافند هوایی کشور، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد حمله اسرائیل قرار گرفت.»

بر اساس این بیانیه، سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور، ضمن رهگیری، توانسته به این حمله واکنش موفق نشان دهد و «آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.»

ارتش اسرائیل می‌گوید سایت‌های تولید موشک و سیستم‌های پرتاب کننده موشک را در مناطق متعددی در ایران هدف قرار داده است.

:::

در همین زمینه:

مهدی بختیاری ، خبرنگار خبرگزاری تسنیم نوشت:

tasneemTweet.jpgتسنیم: حمله به «۲۰ نقطه» در ایران غیرواقعی و عملیات روانی است

یک منبع مطلع به تسنیم گفت که ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر هدف قرار دادن ۲۰ نقطه در کشور غیرواقعی است و تعداد اهداف دشمن با فاصله، کمتر از این میزان است.

تلاش رسانه‌های حکومت برای کوچک‌نمایی حمله اسرائیل: «ضعیف بود، نتیجه به‌خصوصی گزارش نشد»

ایندیپندنت فارسی - درحالی که ارتش اسرائیل از حمله پایگاه‌‌های موشکی و پدافندی جمهوری اسلامی در مناطق مختلف ایران خبر داده است، رسانه‌های حکومتی از دقایق نخست این حمله‌ها از صبح شنبه، سعی در کوچک‌نمایی آن دارند. رسانه‌های نزدیک به سپاه مدعی‌اندکه پدافند هوایی جمهوری اسلامی موفق عمل کرده و اقدام اسرائیل در تهران، خوزستان و ایلام «ضعیف» بوده است.


اسرائیل این حمله‌های گسترده را در فاصله زمانی چهار ساعته از دو تا شش صبح شنبه و در سه مرحله انجام داد و صدای انفجارهای متعدد در ایران به گوش رسید و دود ناشی از برخی انفجارها همچنان در آسمان برخی مناطق قابل مشاهده است.


تسنیم مدعی شده است که تا کنون برای حمله‌ها «نتیجه به‌خصوصی» گزارش نشده است.


مقامات جمهوری اسلامی تهدید کرده بودند که به حمله اسرائیل پاسخ می‌دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy