ایندیپندنت فارسی - تیم ملی فوتبال ایران پس از آخرین بازی مرحله گروهی در لسآنجلس، با به یادگار گذاشتن یادداشتی در رختکن ورزشگاه سوفا، از میزبانی این شهر تشکر کرد.
ملیپوشان ایران در این یادداشت نوشتند: «از پارس [ایران] باستان هزاران سال پیش تا ایرانِ متمدن امروز، روح ایران همچنان زنده و استوار باقی مانده است.
ما با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با شرافت رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم.
از شما، لسآنجلس، برای مهماننوازیتان سپاسگزاریم.
و از تکتک ایرانیانی که در طول این ۱۸۰ دقیقه، قلب، صدا و روح خود را برای ایران گذاشتند، تشکر میکنیم.
باشد که صلح، احترام و دوستی در میان همه ملتها پیروز و برقرار باشد.»
در این نامه هشتگهای #168 و #میناب، به یاد ۱۶۸ دانشآموز کشته شده مدرسه شجره طیبه میناب در روز نخست جنگ آمریکا و اسرائیل، نوشته شده است.
تیم ملی ایران در آخرین رقابت مرحله گروهی شنبه ششم تیر در سیاتل به مصاف مصر خواهد رفت.

تصویری متفاوت از ایرانیها و سعودیها















