حسین حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون
ایندیپندنت فارسی - بازنشستگان شرکت مخابرات تهران روز دوشنبه اول تیرماه در تهران در اعتراض به رسیدگی نشدن به مطالبات خود و مشکلات معیشتی تجمع کردند.
تجمعکنندگان با سر دادن شعار «حسین، حسین شعارشون، دزدی و غارت کارشون» نسبت به وضعیت معیشتی، پرداخت نشدن مطالبات و بیتوجهی مسئولان به خواستههای خود اعتراض کردند.
بازنشستگان حاضر در این تجمع خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی و بهبود شرایط معیشتی خود شدند و از مسئولان خواستند برای حل مشکلات بازنشستگان و اجرای تعهدات مربوط به حقوق و مزایا اقدام کنند.
بازنشستگان شرکت مخابرات تهران روز دوشنبه اول تیرماه در تهران در اعتراض به رسیدگی نشدن به مطالبات خود و مشکلات معیشتی تجمع کردند.
-- independentpersian (@indypersian) June 22, 2026
تجمعکنندگان با سر دادن شعار «حسین، حسین شعارشون، دزدی و غارت کارشون» نسبت به وضعیت معیشتی، پرداخت نشدن مطالبات و بیتوجهی مسئولان به خواستههای خود... pic.twitter.com/hePjkSLgj7
***

کییر استارمر استعفا کرد
















