Monday, Jun 22, 2026

صفحه نخست » حمله بازنشستگان مخابرات به مسئولان: «حسین حسین شعارشونه، دزدی و غارت کارشونه»

hossein.jpgحسین حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون

ایندیپندنت فارسی - بازنشستگان شرکت مخابرات تهران روز دوشنبه اول تیرماه در تهران در اعتراض به رسیدگی نشدن به مطالبات خود و مشکلات معیشتی تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعار «حسین، حسین شعارشون، دزدی و غارت کارشون» نسبت به وضعیت معیشتی، پرداخت نشدن مطالبات و بی‌توجهی مسئولان به خواسته‌های خود اعتراض کردند.

بازنشستگان حاضر در این تجمع خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی و بهبود شرایط معیشتی خود شدند و از مسئولان خواستند برای حل مشکلات بازنشستگان و اجرای تعهدات مربوط به حقوق و مزایا اقدام کنند.

***



Copyright© 1998 - 2026 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: [email protected] تبلیغات: [email protected] Cookie & Privacy Policy