چهارشنبه 19 آذر 1382

اردوان انزابي پور (گروه راك كهت ميان): افسردگي و خشم موسيقي متال را با حزن ساز ايراني تلفيق مي‌‏كنيم، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
گروه كهت ميان به سرپرستي همايون مجدزاده مشغول آماده كردن خود براي ضبط يك آلبوم و اجراي يك كنسرت است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، گروه كهت ميان ساعت 19 سوم دي ماه به مدت يك هفته در تالار فارابي دانشكده هنر به اجراي كنسرت خواهد پرداخت.
در اين كنسرت كه بدون كلام است، 10 قطعه اجرا خواهدشد كه در قسمت اول آن قطعاتي چون وجود مجازي، عهد شكسته، آرمان شهر، بخشايش و بازگشت ناپذير و در قسمت دوم قطعاتي چون باور، انعكاس سرد، جابه‌‏جايي شوم، باور نكردني و يك قطعه بدون نام اجرا خواهد شد.
در اين كنسرت اردوان انزابي‌‏پور، علي ندا دوست و خالد صنعت زاده، مجدزاده را با نواختن سازهايي چون گيتار، بيس، درامز و كيبورد همراهي خواهند كرد.
گفتني است اين كنسرت پس از اجرا در استوديو ضبط خواهد شد.
-------------------------
موزيك تلفيقي ما موزيكي برمبناي مطالعه موزيك‌‏هاي مقامي و محلي ايران با اركستراسيوني متفاوت است كه در صورت رفع مشكلات اجرا خواهدشد.
همايون مجدزاده، آهنگ‌‏ساز و سرپرست گروه راك كهت ميان , ضمن بيان اين مطلب به خبرنگار ايلنا گفت: ما در حال حاضر تمام هم‌‏و‌‏غم خويش را صرف پروژه‌‏اي كرده‌‏ايم كه در آن موسيقي تلفيقي با شكلي كاملا نو و با استفاده از سازهاي سنتي چون عود، ديوان و تنبور اجرا خواهد شد.
وي اضافه‌‏كرد: علاوه بر آن مي‌‏خواهيم به نوعي جديد از موسيقي با استفاده از يك خواننده انگليسي زبان برسيم

و طي آن در نظر داريم تا در آلبوم‌‏هاي آتي خويش ازخوانندگان فارسي زبان نيز استفاده كنيم.
وي اضافه كرد: از طرف چندين شركت خارجي چون " EMI " كه يك كمپاني بزرگ در آمريكايي است، پيشنهادهايي براي ضبط و اجرا در خارج از كشور داريم كه مشكلات گوناگوني چون هماهنگي، مسائل مالي، محل تمرين، و ... ما را از ادامه كار بازداشته است.
مجدزاده همچنين خاطرنشان ساخت: در اجراي موسيقي تلفيقي تغييرات كوچكي در نوازندگي و سازها ايجاد خواهدشد.
اردوان انزابي پور، نوازنده گيتار باس و آهنگ‌‏ساز، نيز در اين رابطه گفت: ما در موسيقي محلي و مقامي خود ملودي‌‏هاي زيبايي داريم كه موزيك غربي به شكل ديگري حاوي آن ملودي‌‏ها ست و ما مي‌‏خواهيم از آن ملودي ها استفاده كنيم.
وي در مورد دليل استفاده از سازهايي چون عود و.... گفت: ما به علت محلي بودن اين سازها از آن استفاده كرديم، از طرفي اين سازها منظم است و به همان شكل قديمي از آن‌‏ها استفاده خواهد شد و از اين سازها به شكل خط اصلي ملودي استفاده خواهدشد.
انزابي پور تصريح كرد: از طرفي احساس مشتركي ميان سازهايي چون عود، ايران و تنبور و گيتار باس و درامز وجود دارد، زيرا موسيقي متاليكايك موسيقي اعتراضي و آميخته با خشم و اندوه است و از طرفي آشناترين نواي اين سازها غم و اندوه است و سوز و افسردگي به نوعي باهم عجين مي‌‏شوند.
اين آهنگ‌‏ساز خاطرنشان ساخت: موسيقي ما فعلا بدون كلام است كه البته ايده‌‏هايي براي استفاده آوايي از خواننده نيز داريم.
وي افزود: نقش درامز در اجراهايي آتي ما كم و به جاي آن از پركاشن استفاده خواهد شد و در استفاده از كيبورد نيز تغييراتي صورت خواهد گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2078

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' اردوان انزابي پور (گروه راك كهت ميان): افسردگي و خشم موسيقي متال را با حزن ساز ايراني تلفيق مي‌‏كنيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016