چهارشنبه 10 دي 1382

وزير ارشاد: ارگ بم ظرف مدت 5 سال بازسازي مي شود، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي عصر ديروز در حال بازديد از شهر بم گفت: براي اينكه خبرنگاران بتوانند به موقع به بم برسند ستاد مشتركي را ايجاد كرده ايم.
دكتر احمد مسجد جامعي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت و گو با خبرنگار اعزامي ايلنا به بم گفت: فعاليت رسانه ها در بم محصول تلاش ستاد مذكور است.
وي با اشاره به برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري براي حمايت از آسيب ديدگان زلزله گفت: اكثر سينماهاي كشور ديروز "بليط همت عالي" فروختند و سود حاصل از فروش بليط را به آسيب ديدگان اختصاص دادند.
مسجد جامعي در خصوص ستاد خبرنگاران مستقر در شهر بم گفت: اين ستاد فعال بود و از صبح روز شنبه اين ستاد آماده پاسخگويي به همه خبرنگاران بود.
وي به تشريح فعاليت هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه بين الملل پرداخت و گفت: انتقال سريع خبرنگاران به بم و نيز انتقال سريع اخبار به حوزه بين المللي باعث شده كه حادثه زلزله بم بيشتر مورد توجه رسانه ها قرار گيرد.
وزير فرهنگ و ارشاد در پاسخ به پرسش ديگر مبني بر عمليات بازسازي در شهر بم گفت: طرح هايي براي بازسازي شهر بم موجود است و ما اسناد و نقشه هايي را در دست داريم و درخواست كرده ايم كه هر كس عكس يا سندي از ارگ بم دارد ، ارائه كند.
وي اظهار اميدواري كرد ظرف 5 سال آينده ارگ قديم بم را بازسازي كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2805

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير ارشاد: ارگ بم ظرف مدت 5 سال بازسازي مي شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016