دوشنبه 9 آذر 1383

سوسن تسليمي فيلمبرداري دو اپيزود از "بازداشتگاه" را به اتمام رساند، ايلنا

سوسن تسليمي

تهران- خبرگزاري كار ايران

فيلمبرداري 2 اپيزود از 4 اپيزود مجموعه "بازداشتگاه" به كارگرداني "سوسن تسليمي" پايان يافت.

به گزارش خبرنگار گروه هنر ايلنا، فيلمبرداري اين مجموعه كه در حال حاضر در يوتوبوي و گوتنبرگ هم چنان ادامه دارد, براساس خاطرات يك زنداني است كه در زندان گوتنبرگ مدتي را به سر برده است . همچنين در اين پروژه به مسائل مهاجرت از بعد اجتماعي و فلسفي آن نيز پرداخته خواهد شد.
اين سريال كه در 4 قسمت يك ساعته توليد مي شود قرار است از شبكه( S.V.T )پخش مي شود .همچنين كشورهاي فنلاند و نروژ هم زمان با پخش اين سريال در سوئد, "در بازداشتگاه" را از شبكه هاي سراسري خود پخش خواهند كرد.لازم به ذكر است فيلمبرداري اين سريال تا پايان ژانويه به پايان خواهد رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين با توجه به اين نكته كه سوئد يك كشور دموكراتيك است و اين سريال به نوعي به نقد اجتماعي جامعه مي پردازد و همين مساله توجه شهردار شهر گوتنبرگ و مسئولين استانداري را در اين خصوص به خود جلب كرده است.
گفتني است، علي رغم اين كه پيش بيني شده فيلمبرداري اين سريال در عرض 4 ماه به اتمام برسد, تاكنون بعد از گذشت 3 ماه ونيم , فيلمبرداري اين كار هم چنان ادامه دارد. اين سريالي با عوامل سوئدي ساخته مي شود.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14997

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سوسن تسليمي فيلمبرداري دو اپيزود از "بازداشتگاه" را به اتمام رساند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016