يكشنبه 22 آذر 1383

هفتاد و نهمين سالگرد ميلاد احمد شاملو برگزار شد، ايلنا



تهران- خبرگزاري كار ايران

هفتاد و نهمين سالگرد ميلاد احمد شاملو، شاعر بزرگ آزادي ديروز با حضور تعداد زيادي از دوستداران او در امامزاده طاهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ادبي ايلنا، در اين مراسم كه از ساعت 30/14 در امامزاده طاهر برگزار شد تعداد زيادي از دوستداران احمد شاملو در مزار او گرد هم آمدند و ياد و خاطره او را با خواند اشعار او زنده نگه داشتند.
گفتني است در اين مراسم كه آيدا همسر و سياوش شاملو، پسر ارشد شاملو حضور داشتند و حميد اديب ، صاحب اختياري, پرورش, عليرضا فراهاني و تعداد زيادي از كساني كه حضور داشتند شعرهايي از دفترهاي شاملو را با صداي بلند خوانند. علاقمندان شاملو نيز با آنان همراهي مي‌‏كردند.
در ادامه اين مراسم آيدا و سياوش شاملو از شركت كنندگان قدرداني كردند كه پس از 5 سال كه از غروب نابهنگام شاعر بزرگ آزادي ـ احمد شاملو ـ مي‌‏گذرد، آنها را فراموش نكردند ودر تمام اين سالها دوشادوش خانواده در مراسم شاملو حضور بهم رسانده‌‏اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است در ادامه اين مراسم شركت كنندگان با مراجعه به تهران از نمايشگاه نقاشي‌‏هاي محمد قاسمي زاده كه از حدود 60 تصوير چهره احمد شاملو طراحي شده بود نيز بازديد كردند.
شايان ذكر است، در اين نمايشگاه آيدا از زحمات محمد قاسمي‌‏زاده كه روحش با شعر شاملو عجين شده‌ و توانسته آثار هنرمندانه‌‏اي از او خلق كند, تشكر كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15448

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هفتاد و نهمين سالگرد ميلاد احمد شاملو برگزار شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016