سه شنبه 15 دي 1383

نمايشگاه آثار هنرمندان معاصر ايران در نيويورك برپا مي‌‏شود، ايلنا


تهران- خبرگزاري كار ايران

آثار چيدمان, ويديوآرت و نقاشي" شهاب‌‏الدين فتوحي", "باربد گلشيري", "ندا رضوي‌‏پور", "وحيد حكيم" و "ركسانا دريا دانش" در گالري APEX ART در منهتن آمريكا به تماشا در مي‌‏آيد.
به گزارش خبرنگار گروه هنر ايلنا به نقل از گروه روابط عمومي موزه هنرهاي معاصر تهران ، اين نمايشگاه توسط "آميل گرومبرگ" مدير هنري و كارشناس هنر كه به تازگي درگذشته, طراحي و برنامه‌‏ريزي شده است, آثاري از هنر معاصر ايراني با عنوان «آلودگي غيرقابل نمايش» از تاريخ 16 دي ماه به نمايش گذاشته مي‌‏شود.
"وحيد حكيم" نقاشي‌‏هايي انتزاعي برگرفته از نقوش هندسي فرش‌‏هاي ايراني را در اين نمايشگاه ارايه داده و "ركسانا دريا دانش" به نمايش روزنامه‌‏هاي ايراني پرداخته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"ندا رضوي‌‏پور" و "شهاب‌‏الدين فتوحي" در چيدماني با عنوان «در ارتفاع چند سانتي‌‏ از سطح دريا» به نمايش تغيير رفتار ماهياني مي‌‏پردازند كه در بطري‌‏هاي معلق در يك وان آب قرار دارند و آن وان به تدريج توسط جوهر, تيره مي‌‏شود و گر چه آب درون بطريها كه ماهي‌‏ها در آن شناورند تغيير نمي‌‏كند, اما محيط بصري ، ماهيها را تحت تاثير قرار مي‌‏دهد.
لازم به يادآوري است ، گالري APEX ART كه از سال 1994 بنياد نهاده شده يكي از شناخته‌‏شده‌‏ترين گالري‌‏هاي نيويورك است كه به برگزاري نمايشگاه‌‏هايي با هدف ارايه گونه‌‏هاي مختلف فرهنگي -فكري از طريق زمينه‌‏سازي براي نمايش هنر و فرهنگ معاصر جهان مي‌‏پردازد.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16482

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نمايشگاه آثار هنرمندان معاصر ايران در نيويورك برپا مي‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016