جمعه 9 بهمن 1383

توقف نمايش "به رنگ ارغوان" در جشنواره فيلم فجر، حاتمي کيا و سادتيان توضيح خواهند داد، ايسنا

arghavan.jpg

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - سينما
نمايش فيلم «به رنگ ارغوان» آخرين ساخته‌ي ابراهيم حاتمي‌كيا و فيلم پذيرفته شده در بخش مسابقه سينماي ايران و سينماي آسيا، در بيست‌وسومين جشنواره‌ي فيلم فجر، متوقف شد.
سيدجمال ساداتيان ـ تهيه‌كننده‌ي اين فيلم ـ با تاييد اين خبر، به خبرنگار هنري ايسنا گفت: مسوولين مربوط به موضوع فيلم، خواستند كه فعلا «به رنگ ارغوان» در جشنواره نمايش داده نشود.
وي در ادامه تصريح كرد: ممكن است بعد از مذاكرات راه حل‌هايي ارايه شود و فيلم بعدا به نمايش درآيد اما هيچ چيز مشخص نيست
ساداتيان درباره دلايل عدم اكران اين فيلم نيز به ايسنا گفت: ما فكر مي‌كرديم چون پروانه ساخت گرفته‌ايم مشكلي براي فيلم پيش نمي‌آيد اما چون فيلم به حوزه امنيتي وارد شده به لحاظ تخصصي ، اين گروه مي‌خواستند نظر بدهند بنابراين فيلم در دو نوبت براي آنان به نمايش درآمد و در جمع بندي نهايي به اين نتيجه رسيدند كه «به رنگ ارغوان» به نمايش درنيايد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين تهيه‌كننده درباره تشكيل جلسه‌هايي ديگر در روزهاي باقي مانده به جشنواره در اين خصوص اظهار داشت: ممكن است جلساتي برگزار و اتفاقاتي بيافتد و فيلم در جشنواره به نمايش درآيد اما هيچ چيز مشخص نيست.

پيگيري‌هاي خبرنگار ايسنا، تا زمان مخابره‌ي اين خبر براي تماس با ابراهيم حاتمي‌كيا و دريافت نظرات او به‌نتيجه نرسيده است.
سيدجمال ساداتيان گفت كه وي و ابراهيم حاتمي‌كيا درباره عدم اكران “ به رنگ ارغوان“ در روزهاي آينده توضيح خواهند داد.

تهيه‌كننده «به‌رنگ ارغوان» روز جمعه با ارسال مطلبي به خبرگزاري دانشجويان ايران، متذكر شده است:«طي روز گذشته مطالبي به نقل از من در رابطه با عدم اكران فيلم «به‌رنگ ارغوان» در جشنواره منتشر شد . لازم‌به يادآوري است كه فيلم بنا به درخواست كتبي بنده از دبير محترم جشنواره از جدول اكران خارج شده و ان‌شاءالله ظرف روزهاي آينده توسط بنده و آقاي‌ ابراهيم حاتمي‌كيا نسبت به روشن شدن موضوع مطالبي ارائه‌ خواهد شد.»

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17522

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توقف نمايش "به رنگ ارغوان" در جشنواره فيلم فجر، حاتمي کيا و سادتيان توضيح خواهند داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016