يكشنبه 22 خرداد 1384

پوران گلفام، همسر فرهاد: آقاي ضرغامي، رايو و تلويزيون اجازه پخش آثار فرهاد مهرداد را ندارند! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقي


پوران گلفام، همسر مرحوم فرهاد مهرداد طي نامه اي سرگشاده خطاب به عزت الله ضرغامي که نسخه اي از آن را در اختيار گروه هنري خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) قرار داد نسبت به ادامه پخش بدون مجوز آثار اين خواننده از راديو و تلويزيون اعتراض کرد.

بنابراين گزارش در اين نمابر آمده است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

من پوران گلفام، همسر فرهاد مهرداد (خواننده) هستم. سال گذشته پس از آنكه آن سازمان به مناسبت دهه فجر ويدئو كليپي با استفاده از يكي از آثار فرهاد ساخت، نامه سرگشاده‌اي به جنابالي به عنوان عاليترين مقام آن سازمان نوشتم و به عنوان صاحب امتياز قانوني آثار وي درخواست كردم كه ديگر هرگز آثار اين هنرمند را پخش نكنيد. به ياد داريد كه نوشته بودم فرهاد با هيچ رسانه دولتي كار نمي‌كرد؟ به ياد داريد وقتي فرهاد درگذشت، سازمان متبوعتان حتي نامي از وي نبرد؟ آن روزها كه از شما چنين درخواستي كردم ترانه وحدت را پخش مي‌كرديد. پاسخ‌تان به آن درخواست را به ياد مي‌آوريد؟ صبح و ظهر و عصر از شبكه‌هاي راديويي فرهاد پخش كرديد، به وحدت هم بسنده نكرديد. يك ماه بعد به مناسبت عيد نوروز ويدئو كليپ جديدتان «كودكانه» را كه حاصل همكاري فرهاد با دو هنرمند ممنوع ديگر است پخش كرديد.

جالب اين است كه مدير مركز موسيقي آن سازمان همان روزها در مصاحبه‌اي تلويزيوني سينه پر كردند و با افتخار گفتند كه هيچ ترانه و موسيقي بدون رضايت و مجوز صاحبانش از صدا و سيما پخش نمي‌شود. اگر ترانه اين چنيني را مي‌شناسيد معرفي كنيد تا من پيگيري كنم...

به گزارش ايسنا در پايان اين نامه آمده است: جناب آقاي ضرغامي، به عنوان نماينده قانوني فرهاد و صاحب‌امتياز رسمي آثار وي مجددا اعلام مي‌كنم كه آن سازمان به هيچ وجه اجازه پخش آثار فرهاد مهرداد را ندارد.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24316

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پوران گلفام، همسر فرهاد: آقاي ضرغامي، رايو و تلويزيون اجازه پخش آثار فرهاد مهرداد را ندارند! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016