سه شنبه 10 آبان 1384

گروه كامكارها، با عدنان كريم، خواننده مشهور كرد عراقي همکاري مي کند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقي


گروه كامكارهابه تاز گي تمرينات خودرا براي ضبط يك سي به همراه موزيسين خواننده مشهور كرد عراقي با نام عدنان كريم آغاز كرده است .

هوشنگ كامكار سر پرست گروه كامكارها با اعلام اين خبر به خبرنگار هنري ايسنا گفت: ضبط اين سي دي از يك هفته ديگر آغاز مي شود .

گروه كامكارها ، اول اكتبر با حضور درجشنواره موسيقي جهان در مادريداسپانيا به اجراي برنامه پرداخته بود.

به گزارش خبرنگار ايسنا، جشنواره موسيقي جهان مادريد جشنواره معتبري در دنيا محسوب مي شود وگروه کامکاره دوسال قبل هم در اين جشنواره حضورداشت واستقبال خوبي از برنامه هاي اين گروه شد.

به گفته هوشنگ كامكار كمتر مرسوم است كه جشنواره اي در دنيا دوبار از يك گروه موسيقي دعوت كند و علاقه آنها به گروه كامكارها باعث شده تا آنان از اين گروه دومرتبه دعوت كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين براي اولين بار اركستر سمفونيك مالمو (سوئد) با استفاده از هنرمندان گروه كامكار ارسلان و اردشير و آثار آن‌ها، از سوم تا ششم آبانماه به اجراي برنامه ‌پرداخت.

از سويي ديگر‏، عثمان خليفه كه يكي از بزرگترين عودنوازان در كشورهاي عربي محسوب مي‌شود يك كنسرتو براي عود و اركستر سمفونيك نوشته است و از چند ماه پيش نت آن را براي ارسلان كامكار فرستاده تا آن را اجرا كند. به نظر مي‌رسد اين عودنواز اين قطعه كه قطعه بسيار مشكلي است و خود اميدوار به اجراي آن نبوده است را به همين خاطر براي اجرا به ارسلان كامكار سپرده است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27027

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گروه كامكارها، با عدنان كريم، خواننده مشهور كرد عراقي همکاري مي کند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016