يكشنبه 13 آذر 1384

كارگردان تلويزيوني كنسرت شجريان: قطع صدا ربطي به دكور نداشت، محمدرضا هنرمند، كنسرت را كارگرداني مي‌كند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقي


قطع صدا در شب دوم اجراي كنسرت محمدرضا شجريان هيچ ربطي به گروه دكور نداشته است.


مسعود فروتن كارگردان تلويزيوني اين كنسرت در تماس با خبرنگار هنري ايسنا ضمن بيان اين مطلب گفت: ما در شب اول دكور را مناسب نديديم و در شب دوم آنرا عوض كرديم و قبل از تست صدا به گروه صدا تحويل داديم بعد جوري منعكس شد كه گروه دكور باعث قطع صدا شده‌اند.


وي افزود: اگر ايراد از دكور بود چطور 40 دقيقه صدا مشكلي نداشت و بعد دچار مشكل شد؟ معمولا بعضي از آقايان سعي مي كنند تقصير را گردن ديگران بي‌اندازند و گروه صدا بهتر است خودش اين مشكل را به گردن بگيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فروتن كه با 7 دوربين مشغول ضبط اين برنامه است اظهار داشت: ما بهترين برداشت‌ها را گرفته و به صورت DVD بيرون خواهيم داد ضمن اينكه محمدرضا هنرمند هم به عنوان كارگردان هنري بر كار نظارت دارند و هماهنگي‌هاي لازم را با طراح دكور و نور انجام مي‌دهند.


وي افزود: ما براي اين كار از بهترين عوامل صدا و سيما استفاده كرديم و افرادي چون داود جم به عنوان نورپرداز، علي عابديني طراح دكور و علامه خياطان، كاظمي و ... به عنوان تصوير بردار با ما همكاري مي‌كنند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27746

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كارگردان تلويزيوني كنسرت شجريان: قطع صدا ربطي به دكور نداشت، محمدرضا هنرمند، كنسرت را كارگرداني مي‌كند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016