جمعه 18 فروردين 1385

آخرين فيلم کيارستمي کليد مي خورد، نشست بازيگران ايران با ژوليت بينوش، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما


جديدترين فيلم "عباس كيارستمي" همانند ساخته‌هاي پيشين اين فيلمساز با فيلمنامه‌اي از خودش جلوي دوربين مي‌رود.

يکي از دست اندرکاران اين پروژه به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) گفت: هنوز هيچ كدام از عوامل فيلم ، به طور قطعي مشخص نيست و هم اکنون فيلم مرحله ي پيش توليد خود را مي گذراند .

وي با اشاره به اينکه حضور "ژوليت بينوش" بازيگر فرانسوي در ايران هيچ ارتباطي به فيلم عباس کيارستمي ندارد و فقط با دعوتي دوستانه به ايران آمده است تاکيد کرد: هيچگاه قرار نبوده خانم بينوش در اين فيلم نقش آفريني داشته باشد.

وي افزود: همچنين اين فيلم به دليل اينکه پروانه ساخت ندارد هنوز کليد نخورده و تا کنون نيز فقط محمود كلاري به همراه كيارستمي براي انتخاب لوكيشن‌هاي اين فيلم به شهرهايي همچون اصفهان و شيراز رفته اند.

همچنين بنابر اخبار رسيده اين ساخته كيارستمي با ساخته‌هاي پيشين اين فيلمساز تفاوت دارد حتي بازيگران حرفه‌اي قرار است جلوي دوربين بروند.

حضور "ژوليت بينوش" در ايران، نخستين بار در شامگاه سه شنبه، پانزدهم فروردين ماه در يک پايگاه اينترنتي هنري، اعلام شد و در فرداي آن روز در برخي خبرگزاري ها و سپس مطبوعات کشور تاييد گرديد . همچنين در برخي از اين خبرها گفته مي شد اين بازيگر مشهور سينماي جهان، قرار است ايفاگر نقش اصلي فيلم جديد كيارستمي باشد که به گفته ي دست اندرکاران پروژه نادرست اعلام شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين حال قرار است به زودي توسط انجمن بازيگران سينماي ايران با حضور اين بازيگر سرشناس و برنده جايزه اسکار، نشستي برگزار شود.

جمشيد گرگين سخنگوي انجمن بازيگران با تاييد اين خبر به ايسنا گفت:روز شنبه جلسه اي در اين خصوص خواهيم داشت و سعي خواهيم کرد با توجه به مدت حضور اين بازيگر در ايران، برنامه اي را در خانه ي سينما يا موزه ي سينما برگزار کنيم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29552

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين فيلم کيارستمي کليد مي خورد، نشست بازيگران ايران با ژوليت بينوش، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016