دوشنبه 1 اسفند 1384

جعفر پناهي در گفتگو با ايرانيوز: كار كسي به دل خواهد نشست كه با صداقت كار كرده باشد!

شرايطي براي من و همكاران من به وجود آمده كه درباره مسائل اجتماعي فيلم بسازيم و در واقع مشكلاتي را سوژه فيلم خود قرار مي‌دهيم كه همه با آن درگير هستيم و البته در نهايت كار كسي به دل خواهد نشست كه با صداقت كار كرده باشد.

جعفر پناهي، كارگردان فيلم‌هايي چون آفسايد،بادبادك سفيد و دايره در گفتگو با خبرنگار ايرانيوز اظهار داشت : همواره علاقه دارم فيلمي بسازم كه به مسائل و موضوعات اجتماعي تكيه داشته باشد و محدوديت‌هايي كه در اجتماع با آن درگير هستيم را به تصوير بكشد.
وي در توضيح مطلب فوق تصريح كرد: فكر مي‌كنم ساخت فيلم «آفسايد» بهانه‌اي شود كه شما حرفهاي ديگري را زده و گريزي بزنيد به محدوديت‌هايي كه خانمها در صحنه‌هايي از اجتماع دارند.
كارگردان فيلم «آفسايد» به داستان و نوع ساخت اين فيلم اشاره كرد و افزود: هميشه صحبت‌هايي در مورد فوتبال شده است، ولي نتوانسته جذابيت‌هاي لازم را براي مخاطبان داشته باشد.
وي افزود: با توجه به دهها دوربيني كه در ورزشگاه وجود داشته، تماشاگر عادت كرده تمام زاويه‌هاي زيباي فوتبال را ببيند. در «آفسايد» از لحاظ تصويري بازي را نمي‌بينيم، اما در جريان كامل بازي قرار خواهيم گرفت كه چه اتفاقاتي مي‌افتد. در اين فيلم نشان خواهيم داد كه زنان درجايي هستند كه بازي را نمي‌بينند و از طريق صدا آن را دنبال مي‌كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جعفر پناهي در پايان به مشكلات مشابهي اشاره كرد كه در زندگي هر ايراني ديده مي‌شود و گفت: شرايطي براي من و همكاران من به وجود آمده كه درباره مسائل اجتماعي فيلم بسازيم و در واقع مشكلاتي را سوژه فيلم خود قرار مي‌دهيم كه همه با آن درگير هستيم. البته در نهايت كار كسي به دل خواهد نشست كه با صداقت كار كرده باشد.
پناهي همچنين اميدوار است با ساخت فيلم «آفسايد» راه براي ورود خانمها به ورزشگاه‌ها باز شود و ميگويد شايد بتوانيم مسئولان را به اين فكر واداريم كه درباره اين موضوع راه چاره‌اي بينديشند. البته زماني كه تيم ملي فوتبال كشورمان مي‌خواست به جام جهاني برود، خيلي‌ها درباره اين موضوع صحبت كردند، ولي حل اين مشكل بي نتيجه ماند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28916

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جعفر پناهي در گفتگو با ايرانيوز: كار كسي به دل خواهد نشست كه با صداقت كار كرده باشد!' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016