يكشنبه 30 مهر 1385

مساله حساس و بلافاصله ما، اطلاعيه کميته بين المللی نجات دشت پاسارگاد درباره بحث های اخير درباره "روز کورش"

اخيرا مطالبی در ارتباط با «روز کورش» در يکی از سايت ها مطرح و به بحث هايی منجر شده است. در اين ميان و به ناگهان و بی هيچ دليلی نام کميته بين المللی نجات هم به ميان آمده است. بدينوسيله اعلام می شود که چنين بحث هايی ـ حتی اگر مطرح کنندگان آن از اعضای کميته و يا از همراهان کميته باشند، حتی اگر برخورد های آنان از روی خير خواهی باشد، و حتی اگر شخصيت يا دانش آن ها مورد احترام ما باشد ـ سخنانشان هيچ ربطی به کميته بين المللی نجات نداشته و ندارد.

کميته نجات در طول تلاش های يک سال و نيمه ی خود هميشه از وارد شدن در اين گونه بحث ها برهيز کرده و هر آنچه را که تا کنون انجام داده تنها کوششی بوده است برای نجات آثار باستانی دشت پاسارگاد و توجه دادن مردمان سرزمين مان و مردمان جهان به اين خطر بسيار جدی.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما اميدواريم که در هفته بزرگداشت کورش، همه بيش از هر چيز ديگر به فکر نجات دشت پاسارگاد باشيم و اجازه ندهيم مساله ی حساس و بلافاصله ای چون به زير آب رفتن و نابود شدن اين گنجينه ملی و بشری تحت الشعاع مسايل ديگر قرار گيرد.

با مهر و احترام

بيست و يکم اکتبر ۲۰۰۶

از سوی کميته بين المللی نجات دشت پاسارگاد
شکوه ميرزادگی ـ مسئول کميته های بين المللی

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31845

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مساله حساس و بلافاصله ما، اطلاعيه کميته بين المللی نجات دشت پاسارگاد درباره بحث های اخير درباره "روز کورش"' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016