يكشنبه 14 آبان 1385

ابوالفضل جليلی: اعتراف می کنم که درطول عمرم صد فيلم هم نديده ام، ۱۵ سال است که تلويزيون نديده ام چون آن را باور ندارم، سينمای ما

سينمای ما - ابوالفضل جليلی گفت: اعتراف می کنم که درطول عمرم صد فيلم هم نديده ام چون زمانی که کوچک بودم اعتقاد داشتم سينما حرام است و بعد از آن هم وقت ديدن فيلم نداشتم . وی در گفت و گوی مفصلی که با روزنامه اطلاعات انجام داده است افزوده: الان هم معتقدم به جای اينکه بنشينم وفيلم ببينم می توانم يک ربع فکر کنم
جليلی افزود :وقتی به من می گويند تو مستند ساخته ای بسيار خوشحال می شوم ولی وقتی به من می گويند توفيلم سينمايی ساخته ای می فهمم که به يکسری عوامل کاذب رسيده ام .
ابوالفضل جليلی در ادامه گفته :با صراحت ادعا می کنم که هميشه ازطريق سينما تنها در جستجوی حقيقت بوده ام . جليلی که از اکران آخرين ساخته اش «گل يا پوچ» نا اميد شده با اين فيلم در دومين جشنواره بين‌المللی فيلم پليس شرکت می‌کند.
جليلی تاکيد کرده : جستجوی متافيزيک با من زاده شده است وخيلی چيزها را تجربه کرده ام يعنی هر چيز را تا انتا رفته ام هرچيزی را که فکر می کردم درست است را تا انتها رفته ام
وی دراين گفت وگو که آن را هومن ظريف انجام داده است تاکيد کرد :درواقع من با با احساسم زندگی می کنم تا عقلم . به نظرم ما گنگ می رويم وگنگ می آييم در واقع اين جهان کنونی جهان روياست و وقتی به جهان ديگر پا می گذاريم می گوييم عجب درچه خواب عجيب وغريبی بوديم.
کارگردان فيلم "گل يا پوچ" ادامه داده: فيلمسازی که با محور حقيقت جويی اثر توليد می‌کند بايد خودش نيز در جستجوی حقيقت باشد.
وی تاکيد کرده :من ۱۵ سال است که تلويزيون نديده ام چون آن را باور ندارم .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جليلی درادامه تاکيد کرد :آمريکا از بمب اتم ما نمی ترسد او بيشتر از انديشه ما می ترسد. غرب نگران ورود يک انديشه عارفانه اسلامی است نه نگران بمب اتم .

Copyright: gooya.com 2016