دوشنبه 18 دي 1385

فيلم های هاليوود در سال ۲۰۰۷، دنباله فيلم های هاليوودی، بی بی سی

علاقه مندان می توانند در سال ۲۰۰۷ بار ديگر دنباله فيلم های هاليوودی محبوب شان را ببينند.

اغلب کمپانی های بزرگ هاليوود در نظر دارند تا سينماهای سراسر جهان را با فيلم هايی که دنباله فيلم های موفق قبلی محسوب می شود، بمباران کنند.

از راکی بالبوا که در ژانويه بر روی پرده خواهد رفت و مرد عنکبوتی ۳ تا بازسازی جديدی از فيلم کلاسيک هالووين که در اکتبر اکران خواهد شد.

هيچ ماهی در سال جاری بدون فيلمی که دنباله فيلم موفق ديگری نيست، سپری نخواهد شد.

همچنين فيلم هايی چون نانسی درو که اقتباسی از کتاب مشهور آن است و تغيير دهندگان نيز به اکران در خواهند آمد که حس نوستالژی تماشاگران را برخواهد انگيخت.

بازگشت

سيلوستر استالونه امسال با ششمين فيلم راکی بازمی گردد و به اين ترتيب می تواند به وضعيت متزلزل حرفه ای خودش سرو سامانی ببخشد.

وی پس از شانزده سال بار ديگر در نقش راکی بالبوا بوکسور فيلادلفيايی ظاهر خواهد شد که پس از بازنشستگی بار ديگر به ميدان مسابقه بازمی گردد تا برای قهرمانی سنگين وزن جهان پيکار کند.

قاتل زنجيره ای هانيبال لکتر که به چهره ای شاخص در سينما بدل شده است، بهار آينده با گونه ای که ما تاکنون شاهدش نبوده ايم ظاهر خواهد شد.

داستان اين فيلم از کتاب اخير توماس هريس با عنوان "ظهور هانيبال" اقتباس شده که سالهايی از زندگی هانيبال لکتر را در بر می گيرد که هنوز قتلهای زنجيره ای اش را آغاز نکرده است.

ماجراهای تازه راون اتکينسون، مستربين و لاک پشت های نينجا در مارس آينده بر روی پرده سينماها خواهد رفت.

به اين ترتيب به نظر می رسد که تابستان آينده فصل داغی برای رقابت بين فيلم های جديد باشد.

رابرت ميچل از نشريه اسکرين اينترنشنال می گويد: "اين پر رقابت ترين تابستان در سينما است. پنج فيلمی که در اين فصل اکران می شوند هر يک به تنهايی می توانند فيلم سال باشند."

قسمت سوم مرد عنکبوتی، قسمت سوم کارتون شرک، قسمت ديگری از دزدان دريايی کارائيب و پنجمين قسمت هری پاتر همگی در اين فصل اکران خواهند شد.

پنجمين فيلم تابستانی امسال، فيلمی است که همه منتظر آن بوده اند، سيمپسون ها است که بر اساس کارتون محبوبی به همين نام ساخته شده است.

جاه طلبی

آقای ميچل به سايت بی بی سی گفت: "فيلمی مانند هری پاتر در ۹۰ کشور جهان به نمايش در آمده است و هر کسی که به ماجراهای هری پاتر علاقمند باشد حداقل يک بار به ديدن آن خواهد رفت."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دنباله فيلم های جان سخت و چهار خارق العاده و همچنين ادامه فيلمی بر اساس شخصيت جيسون بورن، جاسوس آمريکايی با بازی مت ديمون نيز در اين سال به نمايش در خواهند آمد.

امسال عنوانهای چند فيلم هم به يکديگر شباهت دارند مانند شب خوب ( با بازی مورگان فريمن)، آلمانی خوب (با بازی جورج کلونی) و چوپان خوب ( با بازی و به گارگردانی رابرت دونيرو).

آپوکاليپتو ساخته مل گيبسون يک دارم حماسی به زبان مايايی نيز در ژانويه در بريتانيا به نمايش در آمده که فروش نسبتا بالايی داشته است.

بر اساس کتاب مصور ۳۰۰ که در باره نبرد تروموپيلای نيز فيلمی با جلوه های ويژه کامپيوتری ساخته شده است که در ماه مارس به نمايش در خواهد آمد.

با اين حساب در سال ۲۰۰۷ فيلم دوستانی که نمی خواهند دچار فيلمهای دنباله دار شوند، بايد دقت بيشتر به خرج بدهند.





دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32508

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيلم های هاليوود در سال ۲۰۰۷، دنباله فيلم های هاليوودی، بی بی سی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016