چهارشنبه 6 تير 1386

فيلم پرسپوليس از جشنواره فيلم بانکوک حذف شد، ايرنا

کوالالامپور، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۴/۰۶‬

روزنامه‌های روز چهارشنبه چاپ تايلند خبر حذف فيلم پرسپوليس را از جشنواره فيلم بانکوک، در صفحات اصلی خود درج کردند.

به گزارش ايرنا، روزنامه انگليسی زبان "بانکوک پست" به نقل از سخنگوی سازمان جهانگردی تايلند به عنوان برگزارکننده جشنواره نوشت: به دليل مناسبات خوب ميان تهران - بانکوک و به تقاضای سفارت ايران فيلم پرسپوليس از برنامه‌های جشنواره فيلم بانکوک حذف شده است.

روزنامه پرتيراژ "نيشن" نيز در صفحه اول خود خبر حذف فيلم ضد ايرانی پرسپوليس را از برنامه‌های جشنواره فيلم بانکوک درج کرد.

اين روزنامه به نقل از يک ديپلمات ايرانی در سفارت ايران نوشت : به دليل صحنه‌های غيرواقعی و تصوير منفی فيلم از انقلاب اسلامی و مردم ايران، از برگزارکنندگان جشنواره خواستار حذف فيلم شديم.

قرار بود فيلم پرسپوليس به عنوان اولين فيلم جشنواره بانکوک در مراسم افتتاحيه در تاريخ ‪ ۱۹‬جولای ( ‪ ۲۸‬تيرماه) به نمايش درآيد.

در جشنواره فيلم بانکوک در مجموع ‪ ۱۰۰‬فيلم بلند و کوتاه از ‪ ۳۰‬کشور جهان به نمايش درخواهد آمد که از اين ميان ‪ ۱۸‬فيلم از کشورهای تايلند، فليپين، اندونزی، مالزی و ويتنام در بخشی با عنوان "آسه‌آن" به نمايش گذاشته خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين کشورهای ايالات متحده آمريکا، انگلستان،ژاپن، کره، فرانسه، هند، ويتنام، سريلانکا، پرتغال، لهستان، پرو، کانادا و يونان، فيلم‌های خود را به دفتر اين جشنواره تحويل دادند.

جشنواره فيلم بانکوک ‪ ۱۰‬روز ادامه خواهد داشت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33584

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيلم پرسپوليس از جشنواره فيلم بانکوک حذف شد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016