چهارشنبه 21 شهريور 1386

ديدار دوستانه در آخن با دست اندرکاران «راديو زمانه»، يکشنبه ۲۳ سپتامبر

برنامه گفتگوی خودمانی با مهدی جامی و دست اندرکاران «راديو زمانه» که قرار بود يکشنبه هشتم يولی در شهر آخن برگزار شود؛ روز يکشنبه بيست و سوم سپتامبر برگزار خواهد شد.
اين برنامه در شهرهای مختلف ديگری چون کلن، بروکسل، آمستردام و... برگزار شده است. در برنامه آخن مهدی جامی، مدير «راديو زمانه»، ابراهيم نبوی و شهزاده سمرقندی از برنامه سازان و چند تن ديگر از دست اندرکاران «راديو زمانه» حضور خواهند داشت. در اين ديدار مهدی جامی ضمن سخنانی همراه با تصوير، به معرفی «راديو زمانه» خواهد پرداخت و دست اندرکاران راديو به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ خواهند داد. همچنين در اين روز، «شيدا»، دختر جوان ساکن آخن، نوازنده چيره دست چنگ و نفر اول در استان نورد راين وست فالن آلمان در اين زمينه، به اجرای موسيقی خواهد پرداخت. در زير اطلاعيه اين نشست را می خوانيد و سپس معرفی کوتاهی از اين راديو ارائه می شود. لازم به توضيح است که برگزارکنندگان اين گردهمايی کانون کلوز آپ در کلن با کمک گروهی از ايرانيان ساکن آخن می باشند.


مهدی جامی در نشست کلن - عکس از اختر قاسمی

هم ميهنان عزيز!
دوران تازه، رسانه‌های تازه می‌طلبد. رسانه‌هايی که دموکراسی را باور کنند و دموکراسی را منتشر کنند.
روشنگری و رساندن اخبار و اطلاعات درست و بدون جهت گيری در شکل گيری جامعه دمکراتيک موثرند. اهميت اين گونه رسانه‌ها در جامعه ما امروز بيشتر از گذشته احساس می‌شود. برای شنيدن از اين نگاه متفاوت و تازه در دنيای رسانه‌های فارسی زبان از مدير راديو زمانه «مهدی جامی» دعوت به عمل آمده است تا با او درباره «راديو زمانه» و تاثيرش بر جامعه ايرانی گفتگو کنيم.
روز يکشنبه بيست و سوم سپتامبر در ديداری دوستانه با او و همکاران راديويی‌اش، ابراهيم نبوی، شهزاده سمرقندی (برنامه سازان راديو زمانه) و اردوان روزبه (گزارشگر راديو زمانه از ایران)، به گفتگو می‌نشينيم. با حضور خود و ارائه نظرات و پيشنهادهای خود به بهتر شدن برنامه‌ها کمک کنيد.

زمان: يکشنبه ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۷
ساعت ۱۶ در Che Haus سابق:
Humboldt Haus
Pontstraße 41
52062Aachen


معرفی کوتاهی از «راديو زمانه»

«راديو زمانه»، که از سيزده مردادماهِ ۱۳۸۵خورشيدی فعاليتِ خود را آغاز کرد، راديو-وب‌سايتی است برای انتقال اطلاعات، تحليل و برنامه‌های آموزشی يا تفريحی. مخاطب اصلی «زمانه»، جامعه‌ جوان ايرانی است.
«راديو زمانه»، از طريق ماهواره، اينترنت و موج کوتاه، به زبان فارسی، خبر، تحليل، برنامه‌های آموزشی و هم‌چنين موسيقی و برنامه‌های سرگرم‌کننده پخش می‌کند.
يکی از مشخصه های اصلی اين راديو پخش موسيقی متفاوت ايرانی از جمله کار گروه های ايرانی راک، هيپ هاپ، جاز، بلوز و... گروه های موسيقی زيرزمينی ايرانی است. اين راديو همچنين داستان های نويسندگان ايرانی را با صدای خودشان پخش می کند و از اين طريق امکانی را که نويسندگان در ايران از آن محروم اند، در اختيار آنان قرار داده است.
پخش اينترنتی «راديو زمانه» از چهارم اوت ۲۰۰۶ و پخش آزمايشی ماهواره ای آن از هفتم سپتامبر و پخش روی موج کوتاه نيز از يازدهم سپتامبر، ۲۰ شهريور ۱۳۸۵ آغاز شد.
نشانی سايت «راديو زمانه» از اين قرار است:
http://www.radiozamaneh.org

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به «رادیو زمانه» می‌توانید از سه راه گوش بدهید:
۱) اینترنت: در صفحه‌ اول روی کلید «پخش زنده» بزنید و برنامه‌ها را به صورت ۲۴ ساعته گوش دهید.

۲) ماهواره‌ دیجیتال: گیرنده‌ ماهواره‌تان را بر اساس مشخصات پایین تنظیم کنید تا رادیو زمانه را به طور ۲۴ ساعته گوش دهید.
ماهواره: هات برد ۲
نام کانال: Radio Zamaneh
زاويه آنتن: ۱۳ درجه شرقی
فرکانس پخش:12475.5 مگاهرتز
پولاريزاسيون افقی
Symbol rate: 27.5
FEC: 34
Modulation type: QPSK
Bitrate, KBit/s: 128
PID: 660
Indentifictation in RMS system: 10657

۳) رادیو موج‌دار: دستگاه رادیوی‌تان را روی موج کوتاه بگذارید و فرکانس ۶۲۴۵ کیلوهرتز را رویش پیدا کنید. رادیو زمانه هر شب از ساعت هشت و نیم شب تا سی دقیقه پس از نیمه‌شب به وقت تهران روی رادیوی موج کوتاه پخش می‌شود.

«راديو زمانه» در مدت کوتاه از آغاز فعاليت خود پيشرفت محسوسی داشته است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34226

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار دوستانه در آخن با دست اندرکاران «راديو زمانه»، يکشنبه ۲۳ سپتامبر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016