دوشنبه 16 مهر 1386

کنسرت شجريان در اصفهان برگزار می شود، مهر

کنسرت محمدرضا شجريان به اتفاق گروه آوا روزهای ۳۰ مهر، اول، سوم و چهارم آبانماه در تالار فردوسی اصفهان برگزار می شود.
مجيددرخشانی با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : در اين کنسرت که در تالار فردوسی دانشگاه آزاد واحد خوراسگان اصفهان برگزارمی شودهمان قطعاتی که در کنسرت تهران اجرا شد ارائه خواهد شد با اين تفاوت که دو نوازنده نی و عود به گروه اضافه شده است.

اين نوازنده تار و عضو گروه آوا در ادامه افزود: با توجه به اينکه آقای فرجپوری هم به علت سفر در گروه نيست و ما سه نوازنده جديد در گروه داريم تمرينات فشرده ای داشتيم و خوشبختانه قطعات بسيار خوب و پر انرژی از آب درآمده است که اميدوارم در روی صحنه هم چنين باشد.

مهندس رفيعی نيز در گفتگو با مهر در باره نحوه فروش بليت های اين کنسرت گفت : از امروز متقاضيان و علاقه مندان شرکت در اين کنسرت می توانند به سايت www.shajarianconcert.com مراجعه و برای تهيه بليت اقدام کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در ادامه افزود : جزييات بيشتر مربوط به اين برنامه در سايت رسمی دل آواز نيز موجود است و ما از بعد از عيد فطر نسبت به تحويل بليت ها اقدام می کنيم.

در اين گروه مجيد درخشانی تار،محمد رضا ابراهيمی عود،سينا جهان آبادی کمانچه،حسين رضايی نيا دف و دايره ،شاهو عندليبی نی و همايون شجريان تنبک می نوازند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34411

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنسرت شجريان در اصفهان برگزار می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016