چهارشنبه 25 مهر 1386

بهرام بيضايی "وقتی همه در خوابيم" را می‌سازد، بيضايی: اين فيلم را را با سرمايه‌گذار مناسب می‌سازم، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

شورای صدور پروانه فيلمسازی ۳۵ ميليمتری در جلسه اخيرش برای پنج پروژه سينمايی پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، طبق اعلام روابط عمومی معاونت سينمايی، فيلم‌های "کتاب قانون" به تهيه‌کنندگی محسن آقاعلی اکبری و کارگردانی مازيار ميری، "وقتی همه در خوابيم" به تهيه‌کنندگی و کارگردانی بهرام بيضايی، "چشمک" به تهيه کنندگی منصور حيدری و کارگردانی جهانگير جهانگيری، "فرشته مهربانی" به تهيه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی مهرداد خوشبخت و "يک وجب از آسمان" محصول حوزه هنری به تهيه کنندگی سيد حسين حق‌گو و کارگردانی علی وزيريان عنوان پروژه‌هايی است که از اين شورا پروانه ساخت دريافت کرده‌اند.

گفتنی است: شورای مذکور با تمديد پروانه ساخت "در شب عروسی" به تهيه‌کنندگی محسن بدرلو و کارگردانی رضا قهرمانی موافقت کرد.

***

بيضايی:
"وقتی همه در خوابيم" را با سرمايه‌گذار مناسب می‌سازم

در حالی امروز پروانه ساخت پروژه‌ی جديد سينمايی "بهرام بيضايی" از سوی وزارت ارشاد صادر می‌شود که ارديبهشت ماه سال ۸۶، درست پنج ماه قبل شرايط ساخت پروژه‌ی سينمايی "لبه پرتگاه" فراهم نشد و از سوی تهيه‌کننده‌ی آن حميد اعتباريان اعلام شد که ساخت اين پروژه منتفی شده است.

"بهرام بيضايی" که اين روزها سخت درگير آماده‌سازی تئاترش "افرا" است درباره‌ی پروژه‌ی جديد سينمايی "وقتی همه در خوابيم" در يک گفتگوی کوتاه با خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،اظهار اميدواری کرد، بعد از يافتن يک سرمايه‌گذار مناسب فيلمبرداری اين فيلم تا پايان سال ۸۶ انجام شود و به پايان برسد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين کارگردان سينما و تئاتر ايران تاکيد کرد: فعلا اولويت کاری‌ام با اجرای نمايش "افرا" است.

گفتنی است: اين روزها بهرام بيضايی در فرهنگسرای نياوران مشغول تمرين برای اجرای عمومی "افرا" نمايشنامه‌ای است که يک‌بار در سال ۸۰ تمرينات آن را آغاز کرد اما به سرانجام نرسيد؛ اما اينک ۱۰ سال پس از نگارش آن با بازيگرانی از نسل‌های مختلف برای اجرای عمومی در آذر ماه آن را تمرين می‌کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34533

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهرام بيضايی "وقتی همه در خوابيم" را می‌سازد، بيضايی: اين فيلم را را با سرمايه‌گذار مناسب می‌سازم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016