يكشنبه 6 آبان 1386

شجريان در اصفهان و بليط‌های ۱۵۰هزارتومانی! ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقی


کنسرت استاد آواز ايران، محمدرضا شجريان، در حالی امشب در شهر اصفهان به پايان می‌رسد که برگزاری آن پس از ۱۴ سال در اين شهر تاريخی، با حاشيه‌هايی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در اصفهان، پس از اعلام رزرو بليط‌های کنسرت استاد محمدرضا شجريان، در نخستين ساعات روزهای اوليه، همگی بليط‌ها به پايان رسيد و اين امر در حالی بود که با تشکيل بازار سياه، بليط‌ها به چندين برابر نرخ اعلام‌شده، ازجمله ۱۵۰ هزار تومان هم به‌فروش رسيد.

پس از اين جريان، برگزارکنندگان کنسرت، دو روز اجرای آن را تمديد کردند.

کنسرت "بزرگ استاد شجريان" از ۳۰ مهرماه به مدت چهار شب، با تمديد دو شب اجرا، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار شده است.

بنا به گفته‌ی برخی مشتاقان که در کنسرت شرکت کرده بودند، سالن آمفی تئاتر محل برگزاری، همانند سوله بوده و افرادی که در انتهای سالن نشسته بودند، قادر به ديدن اجرای اعضای گروه موسيقی نبوده‌اند، حتا از مونيتورهايی هم که در برخی اجرا‌ها و برای استفاده بهتر همگان تعبيه می‌شود، در اين محل وجود نداشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين يکی از شرکت کنندگان به خبرنگار ايسنا گفت: کيفيت صدا خوب نبود و بعضاً صندلی‌های اضافه‌تری نسبت به گنجايش سالن چيده شده بود که حاکی از فروش بيش از اندازه بليط کنسرت نسبت به ظرفيت سالن بود.

وی در عين حال اجرای کنسرت موسيقی استاد شجريان در شهر اصفهان بعد از ۱۴ سال از آخرين اجرای آن که در کاخ چهل‌ستون برگزار شده بود را بسيار ارزشمند دانست و افزود: افراد زيادی حاضر بودند بهای بسيار گران‌تری را برای تهيه بليط کنسرت بپردازند، اما به‌خاطر حضور استاد شجريان، در اين کنسرت حاضر شوند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34667

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شجريان در اصفهان و بليط‌های ۱۵۰هزارتومانی! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016