سه شنبه 13 آذر 1386

بانوی غزل زنده است! تکذیب شایعه مرگ سیمین بهبهانی، آفتاب

آفتاب ـ‌ بانوی غزل ایران زنده است. پیش از این در برخی محافل و برخی از سایت‌های اینترنتی شایعاتی مبنی بر فوت سیمین بهبهانی منتشر شده بود.

خبرنگار آفتاب در تماسی با سیمین بهبهانی اطلاع یافت که این خبر کذب محض بوده و بانوی غزل ایران در سلامت کامل به سر می‌برد.

سیمین بهبهانی در این گفت و گوی کوتاه ضمن ابراز بی‌اطلاعی از منبع انتشار این شایعات گفت: «من بیرون از خانه بودم. وقتی برگشتم دیدم در منزل ما عده‌ای اجتماع کرده‌اند و خانواده فوق‌العاده مشوش و ناراحت هستند. از صبح امروز تا به حال نیز تماس‌های مکرری از دوستان داشتم که ضمن ابراز نگرانی جویای حال من بودند.»

وی با بیان اینکه صبح روز شنبه نیز یکی از دوستان از اصفهان تماس گرفته بود و جویای حال من و نگران انتشار شایعاتی مشابه بود که من آن روز احتمال دادم که مرا با ژاله اصفهانی که همان روز متاسفانه فوت شده بود اشتباه گرفته‌اند.

این شاعر غزل‌پرداز و نامدار ایرانی در ادامه اظهار داشت: «انتشار این شایعات چه فایده دارد؟ با حلوا حلوا کردن که دهان شیرین نمی‌شود. من زنده هستم و مرگ هم حق است و پیوستن به حق.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بهبهانی تاکید کرد: «بارها گفته‌ام و باردگر می‌گویم که من بعد از مرگم هم در خدمت مردم خواهم بود و مرگ نمی‌تواند مرا از مردمی که به آنها عشق می‌ورزم جدا کند.»

بانوی غزل ایران در پایان گفت:«به نظرم می‌رسد که با پخش این شایعات آرام آرام دارند مردم را آماده می‌کنند برای روز مبادا!»

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35111

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بانوی غزل زنده است! تکذیب شایعه مرگ سیمین بهبهانی، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016