جمعه 3 اسفند 1386

هوشنگ مرادی ‌کرمانی به خانه رفت؛ "خوشبختی است که با اين مردم زندگی می‌کنم"، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - ادبيات


هوشنگ مرادی ‌کرمانی شامگاه گذشته (پنجشنبه) از بيمارستان مرخص شد.

اين نويسنده‌ی پيشکسوت صبح امروز (جمعه) به خبرنگار بخش ادب خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: پس از حدود يک هفته بستری ‌بودن در بيمارستان، شب گذشته مرخص شدم؛ اما گفتند داروها را تا يک ‌ماه مصرف کنم و در اين مدت تحت درمان باشم، و اگر مشکلی پيش آمد، اقداماتی مثل گذاشتن بالن را انجام دهند. البته قرار بود تا شنبه بمانم که يکی از پزشکان گفت، می‌توانم مرخص شوم.

مرادی ‌کرمانی افزود: از همه‌ی پرسنل بيمارستان، کسانی که زحمت کشيدند و مردمی که اين همه لطف داشتند، تشکر می‌کنم. آدم با ديدن و شنيدن همه‌ی اين‌ها احساس می‌کند چقدر خوشبخت است که در اين مملکت می‌نويسد و کار ناقابل (خودم را می‌گويم)، اين‌همه برای آن‌ها ارزش دارد. خوشبختی است که با اين مردم زندگی می‌کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او همچنين در پايان گفت: بسيار خوشحال و سرفرازم که در کشوری هستم و زندگی می‌کنم که اين‌قدر مردمش مهربان‌اند که به‌خاطر چند خط نوشتن برای‌شان، مورد توجه قرار گرفته‌ام.

هوشنگ مرادی کرمانی از روز يکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه به‌دليل عارضه‌ی قلبی در بيمارستان شهيد رجايی بستری شد و تحت معايناتی از جمله آنژيوگرافی و ای‌پی‌اس قرار گرفت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35971

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هوشنگ مرادی ‌کرمانی به خانه رفت؛ "خوشبختی است که با اين مردم زندگی می‌کنم"، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016