دوشنبه 13 خرداد 1387

بيلبوردهای تبليغاتی فيلم «تيغ زن» از سطح تهران جمع‌آوری شد + عکس، اعتماد

يک تبليغ در تهران شبهه برانگيز شد
«چگونه مي توان يک... را دوست داشت» عنوان بيلبوردهايي بودند که چند روزي در بزرگراه هاي شهر تهران خودنمايي مي کردند. بر بالاي اين جمله طرح شطرنجي شده از چهره يک زن ديده مي شد؛ طرحي که عکس العمل هاي متفاوت و متناقضي را در فضاي واقعي و مجازي به دنبال داشته است.

برخي شهروندان تهراني اين جاي خالي را اين گونه پرکردند؛ چگونه مي توان يک بيمار مبتلا به ايدز را دوست داشت، چگونه مي توان يک همسر را دوست داشت، چگونه مي توان يک مادر، يک لباس، يک خانه را دوست داشت و حتي بعضي ها اين تبليغ را تلنگري براي شروع يک همايش مثل روانشناسي و مشاوره خانواده، تبليغ خوراکي و حتي کارخانه کاشي سازي و تبليغ يک فيلم دانستند. اما بعضي ديگر که به اين صفحه سفيد نگاه کرده بودند به جز اين جمله تصوير محو زني را ديده اند که در کنارش نوشته شده چگونه مي توان يک... را دوست داشت؟، تعبير اين افراد از اين تبليغ به گونه يي ديگر بود. خانمي 37 ساله و گرافيست درباره تعبير خود از اين تبليغ گفت؛ وقتي اين تبليغ را ديدم جا خوردم چون حس کردم مربوط به زنان ويژه است و با اين شيوه توجه همه را به خود جلب مي کند و با احساسات افراد خصوصاً زنان بازي مي کند.
tighzan-billboard

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبر تکمیلی: بيلبوردهاي تبليغاتي فيلم «تيغ زن» از سطح تهران جمع‌آوري شد

علي سرتيپي پخش كننده اين فيلم با بيان اين كه براي نخستين بار براي يك فيلم اقدام به تبليغي در سه مرحله را در نظر داشتيم به خبرنگار سينمايي ايسنا افزود: طرحي با شعار «چگونه مي‌توان يک ... را دوست داشت؟!» براي تبليغات شهري اين فيلم در نظر گرفته بوديم كه از هفته پيش در سطح تهران قرار داديم و برنامه مان بود طي سه مرحله كامل شود كه با مخالفت سازمان زيباسازي شهرداري، اين بيلبوردها جمع و طرح كامل از فردا(12 خرداد ماه) نصب خواهد شد.

اكران «تيغ زن» به كارگرداني عليرضا داودنژاد از 22 خرداد ماه در گروه سينمايي قدس آغاز مي‌شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37108

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيلبوردهای تبليغاتی فيلم «تيغ زن» از سطح تهران جمع‌آوری شد + عکس، اعتماد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016