دوشنبه 25 شهريور 1387

عزت‌الله ضرغامی: موسيقی در رسانه‌ ملی بايد کاملا منطبق با حدود شرعی باشد، ايسنا

- نظارت مرکز موسيقی صدا و سيما بايد بر تمامی موسيقی برنامه‌ها اعمال شود


رييس سازمان صدا‌وسيما بر تحول ساختاری فرآيند توليد و پخش موسيقی در رسانه‌ی ملی تاکيد کرد.


به گزارش گروه دريافت خبر سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، مهندس عزت‌الله ضرغامی در مراسم توديع و معارفه‌ی مديران سابق و جديد مرکز موسيقی سازمان صدا‌وسيما با قدردانی از تلاش‌های تاثير‌گذار اين مرکز در ارتقای کيفی موسيقی در رسانه‌ی ملی گفت: در سال‌های اخير آثار ارزشمند و ماندگار متعددی در مرکز موسيقی سازمان توليد شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به اين‌که توليدات فعلی پاسخگوی نياز گسترده‌ی شبکه‌های مختلف صدا‌وسيما نيست گفت: ساماندهی توليد و پخش موسيقی از اولويت‌های اصلی رسانه‌ی ملی است.

ضرغامی خاطرنشان کرد: موسيقی در رسانه‌ی ملی بايد کاملا منطبق با حدود شرعی و ويژگی‌های فرهنگی و متناسب با اهداف برنامه‌سازی باشد.

رييس سازمان صدا‌وسيما با اشاره به افزايش اختيارات و گسترش نظارت مرکز موسيقی سازمان گفت: اين نظارت کارشناسی بايد بر فرآيند انتخاب و پخش موسيقی در تمامی برنامه‌های رسانه‌ی ملی اعمال شود.

مهندس ضرغامی هم‌چنين با يادآوری ظرفيت‌های استفاده‌نشده برای تحول کيفی موسيقی در رسانه‌ی ملی گفت: ساختارهايی نظير نماهنگ که از ظرفيت بيشتری برای افزايش محتوا برخوردارند بايد مورد توجه قرار گيرد.

رييس رسانه‌ی ملی اجرای سرودهای حماسی دوران انقلاب توسط گروه‌های کر مرکز موسيقی سازمان، را ابتکاری ارزشمند و تاثير‌گذار در تقويت هويت انقلابی و فرهنگی دانست.

مهندس ضرغامی دراين نشست که با حضور اصحاب هنر و بزرگان موسيقی برگزار شد از تلاش‌های کرم‌رضا پيريايی، مدير سابق مرکز موسيقی صدا‌وسيما قدردانی و کيومرث طهماسبی‌نسب را به عنوان مدير جديد اين مرکز معرفی کرد.

طهماسبی‌نسب کار خود را در رسانه‌ی ملی از واحد تفسير و برنامه‌های سياسی معاونت سياسی آغاز و سپس به عنوان مدير کل مراکز چهارمحال وبختياری، سيستان‌وبلوچستان، يزد و فارس خدمت کرده است.

وی هم‌چنين مدتی عهده‌دار مديريت دفتر صدا‌وسيمای جمهوری اسلامی در کشورهای مشترک المنافع مستقر در مسکو بوده و سپس با عنوان قائم مقام در مرکز موسيقی و سرود سازمان خدمت کرده است.

دکتر طهماسبی‌نسب در سال‌های اخير با عنوان مدير کل روابط عمومی صدا‌وسيما مشغول به‌کار بوده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38337

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عزت‌الله ضرغامی: موسيقی در رسانه‌ ملی بايد کاملا منطبق با حدود شرعی باشد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016