دوشنبه 29 اردیبهشت 1382

و اين يك طرح صلح بود


در مورد اسرائيل كه من نمي گم فلسطين اشغالي، چون من خودم ديروز شماره اسرائيل را از دفتر تلفن سررسيدنامه پيدا كردم و به يك شماره اون زنگ زدم و يك نفر گوشي را برداشت و با زبان انگليسي يه چيزي گفت.

براي شنيدن نطق پيش از دستور اينجا را کليک نماييد.


من امروز بايد به شما چند استراتژيك مهم را بگم. و اون اين بود كه من قبول كردم كه با اروپا سازش كنم. اگر چه اين براي من از همه چيز بدتر بود، چون من از اون موقع كه هفت سال داشتم هيچ وقت سازش نكردم. حالا چرا اروپا؟ چون اون طور كه به من گفتن اروپا چند كشور بود كه اگر يكي از اون را بري بقيه اون كه بري دفترچه آدم را نگاه نمي كند، مثل فرانسه و پاريس و لندن. و من مي گم اي اروپا! اين كار را نكن، چون براي خودت خوب نيست. ولي حالا كه كردي بدرك! ما بايد بريم با اروپا سازش كنيم كه اگر يك بمب در آلمان كه هيتلر بود گذاشتيم و منفجر شد تا بيان پيدا كنن با كرايه يا ميني بوس سوار بشيم بريم پاريس كه ژان پل سارتر بود در اون كه چشم اون مريض بود و من عكس اون را خودم ديدم. اين يك و دوم در مورد جورج بوش دبليو كه در اون هرز بسني گوين اون جنايت را كرد و در عراق با منافقين سازش كرد. اي بوش! چشمت كور، ما با اروپا سازش مي كنيم تا تو بري بميري. و اين يك استراتژيك من بود.

و يك استراتژيك هم پيدا كردم ديروز. چون من اينقدراز تهران با من زنگ زدي كه طرفدار صلح شدي. و اين براي من يك ننگ بود و حتي موبايلم را خاموش كردم،ولي ترسيدم باطري اون تموم بشه دوباره روشن. و گفتم حالا كه اينطوره بيام يك طرح صلح بدم براي خاورميانه كه از مصر و اردن و بيروت و لبنان و زينبيه و شام و كربلا و نجف و خانقين بود. اول در مورد اسرائيل كه من نمي گم فلسطين اشغالي، چون من خودم ديروز شماره اسرائيل را از دفتر تلفن سررسيدنامه پيدا كردم و به يك شماره اون زنگ زدم و يك نفر گوشي را برداشت و با زبان انگليسي يه چيزي گفت. من قطع كردم و ديدم كه اشغال نبود. پس چيه هي مي گي فلسطين اشغاله، فلسطين اشغاله! هيچ هم اشغال نيست. و اون طرح صلح من اين بود كه اون ياسر بشه رئيس جمهور عراق و اون حكيم بشه نماينده ولي فقيه در بغداد و پدر رئيس جمهور را در عراق در بياره. و مشرف هم بشه رئيس جمهور افغانستان كه يك مرد نظامي بود و كرزاي بشه رئيس فلسطين كه از ما دور باشه من از اون خوشم نمي آد. و حالا كه من كوتاه اومدم تو هم اين صهيونيست را از اسرائيل بردار كه يهوديان در كنار مسلمانان و مسيحيان در خوشي و خوبي زندگي كنند و اين يك پيام بود.
و يك استراتژيك درباره چند نفر برادران غيور ما در كرمان كه اون كار را كرد و يك اشتباه كرد كه چرا زن و شوهر را كشت؟ من مي گم اگر دو نفر زن و شوهر باشد و عقد بكند كه رضايت ولي دختر براي آن ضروري بود اگر با هم تاكسي هم سوار بشه هيچ حرام نيست، مگر اينكه بطور شهواني در تاكسي سوار بشود. و من شما را نصيحت مي كنم. اي برادران ايثارگر، ديگه اين كار را نكن و اين همه قتل نكن. چون زياد لازم نيست.
و يكي هم درباره اون سيامك زند كه من يك كتاب ديدم در خانه يكي از علما كه چند كتاب در كتابخانه اون بود و يكي از اون جلد نداشت و من چند صفحه از اون را با وجود اينكه چشمم درد مي كنه براي حروف ريز ولي خواندم. و اون در مورد كريم زند بود. چون من اصلاً خوانين را قبول ندارم. و شايد اين سيامك هم از همونها باشه، چون اونهااز پادشاهان ظالم و ستمكار بود كه با آمريكا و اسرائيل هم سازش كرد. و من از اين ناراحتم. و البته در اون كتاب نوشته كه اين كريم خيلي قديم بود و شايد قبل از پيشه وري و غلام يحيي كه چند نفر كمونيست بود و من مي گم اين سيامك را نصيحت كن كه چند اعتراف هم براي ارتباط با كريم زند بكنه و ديگر هيچ پيامي ندارم، خداحافظ.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5995

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'و اين يك طرح صلح بود' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008