دوشنبه 28 اردیبهشت 1383

ای پرستو! مارمولک خودتی


هی تمساح، هی مارمولک، هی پرستو، مگه اینجا باغ وحشه حیوان! مگر اون حیوان بود؟ من از همینجا با همین بیل به تو اولتیماتوم می دم که یک کلمه خارجی بود و هروقت می خواد جنگ بشه از اون استفاده کرد.

برای شنیدن نطق پیش از دستور اینجا را کلیک کنید.


من دیگر به شما پیام نمی دم، مگر اینکه لازم بود. چون من از اون خیلی ناراحتم و حتی دیگه استراتژیک را هم قبول ندارم. و در هفته گذشته به من یک اتفاق افتاد که خیلی از آمریکا هم بدتر بود. و اون مارمولک بود که یک حیوان کوچک هست بظاهر و به من خیلی تاثیر کرد، حتی تاثیر اون از قرص قرمز که من اون را برای فشار خون می خورم بیشتر بود. و در اون یک دزد نامرد خودش را به صورت یک نفر ملا درست کرد. و اون جوان بی ناموس رفت سینما خندید. تو به من می خندی؟ تو به من مسخره می کنی؟ تو شخصیت حقوق بشر داری؟ تو انسانیتی؟ و من از همین جا یعنی روی این فرش که نشستم به اون می گم اگر اون را که انداخت روی پرده ورنداری پرده اش رو پاره می کنم که دیگه نشه.

و قبلا هم یک نفر گفت تمساح و حالا رفت آمریکا، این هم گفته مارمولک و باید بره اسرائیل و من اسم اون را پرسیدم، گفتند پرستو بود. ای پرستو! برای من مارمولک درست می کنی؟ هی تمساح، هی مارمولک، هی پرستو، مگه اینجا باغ وحشه حیوان! مگر اون حیوان بود؟ من از همینجا با همین بیل به تو اولتیماتوم می دم که یک کلمه خارجی بود و هروقت می خواد جنگ بشه از اون استفاده کرد.
و من وقتی بچه بودم و خاکبازی می کردم در کوچه و بیابان و کشاورزی خودم با همین چشم خودم مارمولک دیدم که حیوان بود و خیلی جیگیلی و کوچولو بود، از قبیل سیچان و من اون را به چشم خودم دیدم. و حالا که من اعتراض می کنم اون پرستو باید بدونه که هرکس گفت مارمولک من توی دهن اون می زنم.
و یک حرف هم بزنم به اون کارگردان اون که یک نفر تبریزی بود. اوی تبریزی! اوی کمال! تو اگر راست می گی و تبریزی هستی چرا رفتی تهران؟ رفتی از اونجا تلفن بزنی به جرج بوش دبلیو که برای جاسوسی اون فیلم کمونیست چپی درست کنی. و حالا که الحمدالله ما از گرفتاری روزنامه کمونیست دوم خرداد و مشارکت راحت شدیم تو برای من فیلم سینما درست می کنی درباره مارمولک. مگر تو تلویزیون هستی و راز بقا نشون می دی؟
و یک پیام بدم برای لاریجانی که ای لاریجانی! تو هم یک فیلم درست کن برای آمریکا و به اون بگو الاغ که اون بفهمه یک من ماست که سه کیلو هست جند کیلو پنیر از اون درست می کنن، البته پنیر را باید بعد از اینکه درست کردی نمک بزنی که خراب نشه وگرنه نمی شه اون را برای زمستان نگه داشت و زیاد هم پنیر نخور چون کراهت داره.
و این یک پیام من بود و اگر اون مارمولک را برنداره می رم تهران و پرده سینما که این روی اون افتاد پاره می کنم، اون وقت باید بره صدمتر هم بیشتر پرده بخره متری هزار تومن و این اسراف بود.
و دیگر هیچ پیامی ندارم و ای پرستو برو بمیر. خداحافظ.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7788

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ای پرستو! مارمولک خودتی' لينک داده اند.

صدا و سيما،
به سادگي نمي توان، فردي مطلع از اوضاع سياسي و اجتماعي را يافت که به خبرهاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران اعتماد داشته باشد. علاوه بر آن، ...
همه فن حريف
May 20, 2004 09:59 AM

ظاهر جديد :)
* اينم از ظاهر جديد سايت من:) لينک دوني و تالار گفتمان بهش اضافه شده. من که از تالار گفتمان خيلي خوشم اومد، چون حداقل باعث ميشه که حجم کامنتام ...
زهرا
May 23, 2004 01:14 PM

http://khabarnameh.gooya.com/nabavi/archives/010690.php
ای پرستو. مارمولک خودتی...
linkdooni
May 25, 2004 11:09 AM

Copyright: gooya.com 2008