پنجشنبه 31 اردیبهشت 1383

پرنس چارلز حیاکن، انگلیس رو رها کن


رهبرا رهبرا، حكم جهادم بده: در اینجا بیمار در حالی که می داند این رهبر مظلوم یک هفته است که حکم داده است که آقاجری را آزاد کنند، اما رئیس قوه قضائیه که از وابستگان رهبر هم هست حکم او را گوش نمی کند، حالا فرض کنید رهبر حکم جهاد بدهد.

یا....پدیدار شناسی یک تظاهرات از پیش تعیین شده

در راستای اینکه چند روز است امت حزب الله در حال حمله به امپراطوری انگلیس بوده و برادران ایثارگر در وسط خیابانهای تهران دارند برای نابودی آمریکا شیشه های سفارت انگلیس را می شکنند و با توجه به اینکه لازم است هموطنان عزیز در جریان مبارزات ضداستکباری برادران حزب الله که 24 سال قبل آمریکا را نابود کرده و هفته قبل تصمیم گرفته اند انگلیس را هم نابود کنند، قرار بگیرند، لذا گزارش حمله ایثارگرانه برادران حزب الله همراه با تفسیر سیاسی این واقعه مولمه به عرض می رسد:

پرنس چارلز حیا کن، انگلیس رو رها کن
از چند ماه پیش که طی دو مرحله عملیات مسلحانه سفارت لانه روباه پیر(کشور دوست و برادر انگلیس ) مورد هجوم قرار گرفت، معلوم بود که مهاجمین در نظر دارند تا همانطور که 24 سال قبل آمریکا را نابود کردند، امسال هم انگلیس را نابود کنند. روز سی ام اردیبهشت ماه از ساعات اولیه صبح نیروهای ایثارگر حزب الله در اطراف سفارت انگلیس حاضر شدند. یکی از حاضرین گفت: ما باید آمریکا را نابود کنیم، ولی وقتی آمریکا نیست انگلیس هست. در این عملیات گسترده اقدامات زیر صورت گرفت:

در ابتدا نیروهای ایثارگر و فداکار کفن های سفید پوشیده و در حالی که از شوق شهادت می گریستند و جان برکف نهاده بودند، اقدام به سنگ‌پراني به سوي سفارت انگليس کرده و در این عملیات موفق شدند تعدادی از شیشه های دشمن خونخوار را که در لانه خود پنهان شده بودند بشکنند. در این عملیات با امدادهای غیبی کلیه برادران موفق شدند سالم بمانند. سپس تعدادی دیگر از برادران جان برکف اقدام به پرتاب مواد محترقه به سوي سفارت کردند. این اقدام که در پاسخ به حمله اسرائیل به غزه و حمله نیروهای صدام به حرم حضرت ابوالفضل(ع) و حمله طالبان به احمد شاه مسعود و حمله آمریکا به طالبان صورت گرفت، باعث شد آسفالت های خیابانهای تهران کنده شود و شهرداری تهران اعلام کرد که برای حمایت از مسلمانان جهان حاضر است تمام خیابانهای تهران را چندبار پشت سر هم آسفالت کند. سپس نیروهای حزب الله که موفق شده بودند دشمن جبار و خونریز را به وحشت از جزای الهی دچار کنند، در یک اقدام شبه انتحاری پرچم سفارت انگلیس را تا آخر پايين كشيدند. در این مرحله تعدادی از نیروها نزدیک بود در اثر استفاده از کبریت دچار شهادت شوند، اما بدون اینکه ترس به خود راه دهند کارشان را ادامه دادند. بنا به گزارشات شاهدان عینی امپراطوری روباه پیر که به لرزه افتاده بود، قصد خروج از ایران را کرد، اما با التماس و خواهش وزیر خارجه و مسوولان مملکت سرجای خودشان نشستند. مهاجمین سپس دست به اقدامی دیگر زدند و چون عادت نداشتند در خانه هایشان نماز بخوانند، در مقابل سفارت به اقامه نماز پرداختند. در همین رابطه یکی از مسوولان سفارت انگلیس اعلام کرد: طبق اخبار منتشره در سایت بازتاب مردم مسلمان لندن خیلی بیشتر از مسیحیان برای عبادت به مساجد می روند، اما جمعیت معترض اعلام کرد که مسلمانان انگلیس هم از این به بعد باید در تهران نماز بخوانند. پس از خواندن نماز مهاجمین قصد داشتند غسل شهادت کنند، اما چون حمام در آن نزدیکی ها نبود تیمم کرده و سعي در نزديك شدن به در سفارت داشتند. این عملیات با مقاومت نیروهای انتظامی مواجه شد. مهاجمان تصمیم گرفتند نیروهای انتظامی را به قتل برسانند، اما متوجه شدند که این نیروها ایرانی هستند و ممکن است خشتک شان را جر بدهند، بنابراین از نیروی انتظامی خواستند آنها به سفارت حمله کنند، اما نیروهای انتظامی اعلام کردند وظیفه ما چیز دیگری است. با نزدیک شدن وقت ناهار نیروهای ایثارگر تصمیم گرفتند که برای صرف ناهار به خانه بروند، اما یک شگفتی دیگر در همین لحظه بروز کرد. درست در ساعت یک و پنجاه و هفت دقیقه در یک عملیات استشهادی پرچم انگليس به آتش كشيده شد. اصغر، کسی که این پرچم را از خیابان منوچهری خریده بود اعلام کرد که هنوز ده پرچم دیگر هم دراختیار دارد که برای رهایی حرمین شریفین از دست آمریکا حاضرند تمام پرچم های انگلیس را آتش بزنند. در این عملیات گسترده که تهران را لرزاند( معمولا وقتی زلزله ایران را نمی لرزاند برای لرزاندن تهران از این نوع عملیات استفاده می شود) گروهی اقدام به عکاسی و فیلمبرداری از جمعیت کردند، اما حاضران به تصويربرداران اجازه‌ فعاليت نمي‌دادند، ظاهرا علت این بود که برخی از مهاجمین ویزای انگلیس داشتند و چون می ترسیدند که در فرودگاه لندن شناسایی شده و جلوی ورود آنها به انگلیس گرفته شود این اقدام را می کردند. این عملیات پس از ساعتها عملیات شهادت طلبانه با پایان وقت اداری تمام شد.
british5.jpg
رهبرا رهبرا آقاجری رو ولش کن، حکم جهادم بده

چرا مهاجمان به سفارت انگلیس حمله کردند؟
1) سفارت آمریکا و اسرائیل در ایران وجود نداشت.
2) رابطه هیچ کشور اروپایی – آمریکایی مثل انگلیس با ایران خوب نیست.
3) چون شهرداری در حال نصب لوح جانبازان شیمیایی جلوی سفارت آلمان بود، حمله به سفارت آلمان تداخل در کارهای شهرداری تهران محسوب می شد.
4) چون مسوولان حکومت فرانسه مدتی قبل اعلام کرده بودند که حکومت ایران را مخالف حقوق بشر می دانند، لزومی نداشت به سفارت فرانسه حمله شود.
5) چون عربستان سعودی، کویت، امارات متحده عربی، مصر و اردن طرفدار اسلام آمریکایی بودند لزومی نداشت به سفارت آنها حمله شود.
6) سفارت انگلیس در خیابان جمهوری قرار دارد و مهاجمان می توانستند در حین خرید لوازم صوتی هم عملیاتشان را انجام دهند و هم به کارهایشان هم برسند.
7) سفارت بلژیک چون مدتها به دو دختر بلژیکی پناه داده بود مهاجمان می ترسیدند اگر جلوی سفارت بلژیک بروند ممکن است آنها را دعوت کنند به داخل سفارت و بفرستندشان بلژیک.

روانشناسی شعارهای مهاجمان به سفارت
شعارهای جمعیت نشان دهنده فضای ایران و سیاستهای مهاجمان و روانشناسی این گروه است. لذا دکتر ژان پیاژه در تحلیل این شعارها نظرات زیر را ارائه داد.

قسم به خون حسين، بلر تو را مي‌كشيم.
1) سندروم جایگزینی: در این بیماری بیمار به دلیل نداشتن قدرت تشخیص یا عدم توانایی به جای اینکه از دشمنش انتقام بگیرد، از کسی که به او نزدیک است انتقام می گیرد. لازم به توضیح است که پرنس چارلز ولیعهد انگلیس و جک استراو وزیر امورخارجه انگلیس مهم ترین مقامات بین المللی هستند که از ایران بازدید کردند.
2) سندروم پدرکشی: بیمار در حالی که دچار شیفتگی به پدرش است، اما چون مصباح یزدی به لندن می رود ولی او نمی تواند برود، به سفارت حمله می کند.
british1.jpg
آتیش آتیش چه خوبه، حالام تنگ غروبه، تونی بلر حیاکن، انگلیس رو رها کن

سفارت انگليس، تعطيل بايد گردد
سفارت انگليس، لانه‌ي جاسوسي است
1) سندروم فرافکنی: در این بیماری فرد قصد حمله به اسرائیل را دارد، ولی چون فقط دستش به خیابان جمهوری و حسن آباد می رسد، فرض می کند که حسن آباد همان تل آویو است. به این بیماری آستیگماتیسم سیاسی یا سندروم چپ بودن احساسات چشمی درونی هم می گویند.
2) سندروم خودزیاد بینی: بیمار فکر می کند فقط خودش حق دارد در تمام جهان سفارتخانه داشته باشد و از طریق سفارتخانه اش جاسوسی کند.
توضیح: جمهوری اسلامی تقریبا در تمام زندانهای دنیا حداقل یکی دو دیپلمات دارد که به اتهام جاسوسی زندانی شده اند، اما طرفداران حکومت فکر می کنند انگلیسی های سفارت این کشور در ایران هم باید جاسوسی آمریکا را برای ایران بکنند، اصولا برادران حزب الله از اینکه دولت انگلیس برای حفظ منافع خودش تلاش می کند ناراحت اند، آنها فکر می کنند که دولت انگلیس هم باید برای حفظ منافع ایران تلاش کند.

ماشاالله، حزب‌الله
عقده خود کم بینی: بیمار نیازمند تحسین دیگران است و وقتی دیگران او را تحسین نمی کنند، خودش خودش را تحسین می کند.

خرازي خرازي، استعفا استعفا
نيروي انتظامي، خجالت خجالت
1) سندروم لنگه کفش کهنه: بیمار چون دچار مشکل است، اما دلیل مشکلش را نمی داند تنها چیزهایی را که دارد آتش می زند و آنها را از میان می برد. در موارد پیشرفته بیمار خانه و حتی رختخواب خودش را هم آتش می زند و بعد ساعتها گریه می کند و به دیوار نگاه می کند.
2) پارانویای پیشرفته: بیمار احساس می کند همه در حال خیانت به او هستند. حتی نسبت به برادر و اعضای خانواده هم احساس خیانت شدگی دارد. دائما خواستار استعفای دیگران است، اما وقتی آنها استعفا بدهند دچار ماتم از دست دادگی می شود و گریه شدید می کند.

سكوت هر مسلمان خيانت است به ايران
1) سندروم نارسیسیسم: بیمار دچار شیفتگی نسبت به خود است و فکر می کند همه باید به او کمک کنند و هر کس به او کمک نکند به او خیانت کرده است. در این حالت بیمار زیاد در آینه نگاه می کند و دائما تمایل به تغییر شکل دارد، از یک طرف میل دارد خودش و اصولش که خیلی درست هستند حفظ کند و از طرف دیگر دوست دارد مورد توجه دیگران باشد، بنابراین دائما خودش را تغییر می دهد.
2) سندروم جا به جایی: بیمار از دیدن مشکلات دیگران احساس می کند که خودش هم مشکل دارد. مثلا وقتی به مسلمانان عراق و لبنان و فلسطین حمله می شود، ایرانی ها هم احساس می کنند مظلوم هستند، بعد به جای اینکه به مظلومین کمک کنند از آنها کمک می خواهند. در انواع پیشرفته بیمار دائما خودش را مریض نشان می دهد و گاهی خودزنی هم می کند.
توضیح اول: در شعار فوق حزب الله ایران فکر می کند مورد هجوم استکبار قرار گرفته است، در حالی که عملا مسلمانان فلسطین و عراق و لبنان مورد حمله قرار گرفته اند. و مسلمانان حزب الله ایران تهاجم کننده اند نه تهاجم شونده.
سووال: چرا مسلمانان جهان زیاد از حمایت مسلمانان ایران دل خوشی ندارند؟
توضیح: یکی از مشخصات مسلمانان در دنیا این است که مسلمان هستند، مثلا نماز می خوانند، روزه می گیرند و قرآن می خوانند، مسلمانان ایران تنها دلیلی که می خواهند برای مسلمان بودن شان نشان بدهند این است که روزنامه تعطیل می کنند و ماشین آتش می زنند و مردم را کتک می زنند. از طرف دیگر مسلمانان جهان فکر می کنند اینها چه مسلمانانی هستند که بلد نیستند یک آیه قرآن را درست بنویسند و یک کلام رسول الله را درست نقل کنند؟
در بیانیه صادره به مناسبت مراسم حمله به سفارت توسط مركز بسيج دانشجويي ثارالله یک آیه قرآن و یک کلام رسول الله نقل شده است که این موارد از روی خبر ایسنا نقل شده است و لذا جهت مطالعه به ایسنا رجوع شود:
بسم الله قاسم الجبارين
قال رسول الله: من اصبح و لم يحتم بامور المسلمين فليس به مسلم.
تجاوز وقيحانه‌ي لشكر كفر به حريم مقدس وصي رسول خدا و سرور و سالار شهيدان و سرور آزادگان جهان خشم و انزجار همه‌ مسلمانان با غيرت را بر مي‌انگيزد......
1) دلیل اول مبنی بر اینکه مسلمانان جهان روی حزب الله ایران حساب نمی کنند این است که بسم الله قاصم الجبارین درست است، نه بسم الله قاسم الجبارین. جمله اول به معنی درهم کوبنده(قاصم) ستمکاران است، اما قاسم( تقسیم کننده) ستمکاران است. مسلمانان جهان می دانند که اگر ایرانی ها بخواهند از خدا کمک بخواهند خدایشان به جای اینکه ستمکاران را درهم بکوبد، آنها را تقسیم می کند، مثلا یک جورج بوش را می دهد به عراق، یک شارون را می دهد به لبنان و رامسفیلد را می دهد به افغانستان. بنابراین مسلمانان جهان ترجیح می دهند زیاد با مسلمانان ایران که یک آیه قرآن را هم بلد نیستند قاطی نشوند.
2) دلیل دوم این است که من اصبح و لم يحتم غلط است و من اصبح و لم یهتم( اهتمام کردن) درست است.
3) از کلیه مسلمانان حزب الله درخواست می شود یک سفری به لندن بروند که لااقل قرآن و کلام رسول الله را اشتباه ننویسند.
مسلمان به پا خيز، عرب به خون نشسته
1) سندروم فضولی بیجا و مصرف بالای شکر و قند: بیمار در این حالت با وجود اینکه دکتر بارها تاکید کرده است که شکر زیادی نخورد و حرف زیادی نزند و اگر شکر زیادی بخورد حالش را می گیرند و این شکر خوردنها به او مربوط نیست، در امور دیگران دخالت می کند.
2) سندروم مشکل شنوایی: بیمار قدرت شنوایی خود را از دست داده است و رابطه جملات را نمی فهمد. اینکه مسلمان بپاخیز و عرب به خون نشسته است بدون هیچ دلیلی به همدیگر متصل می شود.
british3.gif
مهاجمان به سفارت انگلیس برای اعتراض به آمریکا آسفالت های تهران را آتش می زنند.

رهبرا رهبرا، حكم جهادم بده
1) سندروم خوشبینی فعال: در اینجا بیمار در حالی که می داند این رهبر مظلوم یک هفته است که حکم داده است که آقاجری را آزاد کنند، اما رئیس قوه قضائیه که از وابستگان رهبر هم هست حکم او را گوش نمی کند، حالا فرض کنید رهبر حکم جهاد بدهد.
2) سندروم مالیخولیای مزمن: بیمار فکر می کند که وقتی به او حکم جهاد دادند فورا او را برای ماموریت به لندن یا پاریس می فرستند، یا در بهترین حالت او را در معیت نیروی انتظامی می فرستند جلوی سفارت لندن در تهران که به یک مشت آدمی که از ترس می لرزند حمله کند. تازه اگر حکم جهاد هم دادند به آقای الله کرم آنرا ایکی ثانیه با مجوز آژانس هوایی توکاتور عوض می کند. مشکل برادران درخواست کننده حکم جهاد این است که فکر می کنند قرار است در تهران و جلوی خانه باباشان باید با استکبارجهانی مبارزه کنند.

13 آبان ماه تكرار بايد گردد
1) سندروم عشق و خشونت: بیمار چون دچار آلزایمر شدید است، فراموش کرده است که در سیزده آبان سال 1358 چه اتفاقی افتاد. او فکر می کند که در اثر این اتفاق ایران موقعیت بهتری پیدا کرد و آمریکا موقعیت بدتری پیدا کرد.
توضیح: اگر قرار شود سیزده آبانماه تکرار شود، در مرحله اول سفارت انگلیس را می گیرند و بعد از یک سال گروگانها را با سلام و صلوات می فرستند انگلیس. بعد، تمام ذخیره ارزی ایران را مصادره می کنند و پول ما را بر می دارند برای خودشان. بعد از ده سال همه رهبران حمله به سفارت دستگیر و زندانی می شوند و بعد از پانزده سال اعلام می کنند که دیگر از این غلط ها نمی کنند. بعد یک مشت نابغه دیگر پیدا می شوند که همین غلط ها را می کنند.

نیروی انتظامی چه کرد؟
در پی حملات کوبنده و دشمن شاد کن برادران حزب الله و نوابغ سیاست معاصر، نیروی انتظامی وارد صحنه شده و اکیدا اعلام کردند تو رو خدا برین خونه هاتون. اما برادران ایثارگر گفتند: نيروي انتظامي، سفارت را رها كن. آنها فکر می کردند با این شعار دادن نیروی انتظامی از جلوی سفارت می رود، اما نیروی انتظامی هم مانند همین افراد بودند، منتهی چون مدتی تحت نظر قرار گرفته بودند، حال شان خوب شده بود. یکی از افراد نیروی انتظامی در یک اظهار نظر تاریخی گفت:
- بستن خيابان چيزي نيست كه بتوانيم از آن بگذريم؛ من و همكارانم با سودجويان برخورد مي‌كنيم.
و سرانجام حاضران در عملیات اشغال سفارت روباه مکار و پیر بریتانیا اعلام کرد:
ما خواستار خروج اشغالگران از عراق هستيم و با تنها با پايين آمدن يك پرچم راضي نمي‌شويم؛ ما مطيع امر رهبريم و بايد تلاش كنيم، ابزار دست كسي قرار نشويم.
در پایان مهاجمان به خانه رفتند و قرار شد ادامه عملیات اشغال روز يكشنبه سه خرداد راس ساعت سه بعدازظهر در مقابل ضلع شرقي سفارت انگليس واقع در خيابان فردوسي تقاطع منوچهري انجام شود.

چند نتیجه گیری:
1) حکومت ایران مدتهاست که اثبات می کرد که در عملیات آمریکا در افغانستان و عراق با آمریکایی ها همکاری می کند، حالا یک مشت نابغه پیدا می شوند و از رهبر این حکومت انتظار دارند رسما حکمی را به آنها بدهد که القائده هم چنین حکمی را اعلام نمی کند.
2) حکومت ایران را روحانیون قم قبول ندارند، قرار است برای مسلمانان جهان تعیین تکلیف کند.
3) همه بیماریها در صورت درمان مناسب خوب می شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7959

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرنس چارلز حیاکن، انگلیس رو رها کن' لينک داده اند.

دوم خرداد،
داشتم به تقويم نگاه مي کردم، روز دوم خرداد توجه من را به خود جلب کرد. اول، سوم خرداد يادم اومد که روز آزادسازي خرمشهر است. اما يک کم که فکر ک...
همه فن حريف
May 22, 2004 09:41 PM

Copyright: gooya.com 2008