چهارشنبه 7 بهمن 1383

ای اورکات، ای یاهو، برو بمیر!


یک پیام برای اون معین دارم که ای بدبخت! تو اگر آدم بودی نمی رفتی در خارج آواز بخونی مثل اون شهرام و اون افتخاری و من در ماهواره دیدم که اون عینک زده بود و آواز می خوند که من می خوام برم اصفهان و حالا اومده ایران که بشه رئیس جمهور. پس اگر می خواستی بری اصفهان چرا رئیس جمهور تهران؟

نطق پیش از دستور را از اینجا بشنوید
Download file

و من آمدم به شما چند پیام بدم که خیلی مهم بود و اون سه تا پیام بود، یکی برای داخل، یکی برای خارج و یکی برای آمریکا. و این پیام من خیلی استراتژیک بود، چون امروز اون عنکبوت و آمریکا و وب لاگ از چند جای من به اون حمله کرد که خیلی خطرناک بود، پس من به شما چند استراتژیک می کنم.

اول از همه اون یاهو بود که چند نفر درویش و اون بیل درست کرد و اون بیل دو تا بود که یکی قبلا بوش بود که با اون زن در کاخ سفید معاویه سیگار کشید و آبروش رفت و یکی هم اون بود که چت می کرد و اسم اون بیل گیتس بود که در کتاب لغت معنی انگلیسی نوشته بود که اسم اون در بود و از همین جا معلوم می شه که استکباری چقدر بی هویت بود که اسم آدم را در گذاشت و اون بیل رفت توی کامپیوتر و دراویش را جمع کرد و برای خودش گفت یاهو، هی می گه یاهو یاهو یاهو. و من به اون پیام می دم: ای بیل گیتس! ای بی ناموس! اگر تو می گی یاهو من هم می گم لا اله الا الله، چون خدا یکی هست نه بیشتر ای بی سواد! و اون یاهو اونطور که حاج آقا که من اسمش را نمی گم چون اطلاعات بود با من گفت این دراویش جمع شد و از خانقین رفت استانبول و از اونجا رفت آمریکا برای فاسد کردن جوانهای ما که من خیلی ناراحت شدم و جلوی اون را باید این مجلس بگیره. و از همین جا به مجلس پیام می دم که اگر تو را آقا امام زمان امضا کرد پس توی دهن یاهو بزن. ای یاهو! ای بی دین! ای درویش! خاک برسرت که چت و ای میل و اورکات درست کردی! تو آدمی؟ تو مثلا ناسا هستی که هواپیما داشت؟ تو فیزیک و اتمی هستی؟ من می گم تو هیچی نیستی، چون اگر آدم بودی می رفتی و مثل معلم فیزیک شیمی از اون سولاخ میکروسکوپ نگاه می کردی که میکروب را پیدا کنی تا بفهمی قدرت خدا چیه نه اینکه بری دانشگاه برای چت که هر زن و مرد بی ناموس باهم حرف بزنه. و من از اون اورکات هم ناراحتم، چون در اون عکس های زن ضعیف و بی حجاب بود که با مرد نامحرم رفت توی اون اورکات که معلوم نیست می خواد اون پشت چی کار بکنه. و من حتی در اونجا عکس ابطحی را هم دیدم که در اونجا برای خودش چت درست کرده بود پهلوی زنهای نامحرم که الحمدالله رسوا شد و مردم فهمیدند که اون چی بود. ابطحی! دیدی رسوا شدی؟ و من از همین جا می گم ای اورکات! تو از کراوات هم بدتری که مثل افسار بود، چون چند تا فامیل ما در قدیم کراوات می زد و توبه کرد و اصلاح شد ولی اورکات خیلی بی ناموس بود و اون چندتا اورکات که گرفتند و توبه کرد بعد گفت که من توبه نکردم و سرش را کلاه گذاشت. و من دیدم که در مجلس اون کوچک زاده یک نفر نماینده غیور بود که با اون یاهو و اورکات مبارزه کرد و من بررسی کردم و دیدم اون از من هم دانشمندتر بود و کشاورزی را در دانشگاه خارج درس خواند و به آغوش وطن برگشت. و من از همین جا اخطار می کنم. ای مامور فرودگاه! تو اگر غیرت داری نباید بگذاری زن و مرد مسافر که از خارج به آغوش وطن برمی گردی همدیگر را بغل و ماچ بکنه، حتی اگر دختر یا زنش بود، چون جلوی نامحرم بود.
و یک پیام هم برای اون جرج بوش دبلیو می دم که چند روز پیش رفت اونجا و قسم خورد برای جمهوری. ای جرج بوش! تو قسم دروغ می خوری؟ اگر واقعا مسلمان شدی به دامن اسلام برگرد و به حضرت ابوالفضل قسم بخور که دیگه به عراق و افغانستان حمله نکنی و آدم باش و برو به اسرائیل حمله کن و اون را از بین ببر اگر راست می گی. و اگر دروغ می گی پس قسم تو قبول نیست. و اون جرج بوش دبلیو وقتی قسم خورد گفت که می خواد به ما حمله کنه، چون آزادی نیست. ای بدبخت! مگر ما حیوان هستیم که آزادی؟ اگر آدم بودی می گفتی من بنده خدا هستم نه آزادی مطبوعات که به اسلام حمله کرد اون پورزند و ما جلوی اون را گرفتیم. و من دیدم که اون زن ضعیف سیاهپوست را وزیر جنگ و امنیتی اون کرد. و من فهمیدم که اون عقل نداشت، چون یک زن ضعیف را وزیر جنگ و امنیتی کرد که اگر یک مشت بزنه به اون در جنگ می میره. و من به اون زن پیام نمی دم، چون نامحرم بود و به بوش می گم که به اون زن پیام بده که اگر به ما حمله بکنی ما هم به تو می کنیم، چون ما مسلمان هستیم. و حتی من شنیدم که رئیس اون آلمان و اون هیتلر هم از بوش حمایت کرد و گفت به ایران حمله می کنیم و من از هیتلر آلمانی هم ناراحت شدم، چون من اون را دوست داشتم و خیلی ضدصهیونیست بود و حالا می گم ای هیتلر! قلب من از تو شکست، اگرچه اسلام از همه چیز بزرگتر بود. و حتی من شنیدم که اون ایتالیا هم از اون حمایت کرد و اون ایتالیا هم از اون حمایت کرد و اون ایتالیا از همه بدتر بود. ای برلوس! اگر تو آدم بودی اون حرف ها را پشت سرت نمی زدند و حالا اگر می خواهی آبروی تو نره با آمریکا بجنگ، نه مثل هیتلر که با بوش سازش کرد.
و یک پیام هم برای ملت و جوانها دارم که خیلی استراتژیک بود و اون انتخابات بود که خیلی مهم بود و در اون من چند پیام دارم که من می گم هرکس مسلمان بود اول به اون لاریجانی رای بده، چون تلویزیون خیلی مهم بود و اگر یک نفر آدم باشه که شعور داشته باشه خودش می فهمه که تلویزیون از یخچال و اطو و اجاق گاز گرون تر بود، چون هم بچه، هم زن و هم آدم از تلویزیون نگاه می کنه و تلویزیون باید اسلامی بشه. پس من می گم اول لاریجانی و دوم هاشمی رفسنجانی، چون هم حزب اللهی بود، هم خارج رفت و امام هم از ایشان خیلی حمایت کرد. البته من با اون مخالفم، ولی به اون رای می دم و یک پیام برای اون معین دارم که ای بدبخت! تو اگر آدم بودی نمی رفتی در خارج آواز بخونی مثل اون شهرام و اون افتخاری و من در ماهواره دیدم که اون عینک زده بود و آواز می خوند که من می خوام برم اصفهان و حالا اومده ایران که بشه رئیس جمهور. پس اگر می خواستی بری اصفهان چرا رئیس جمهور تهران؟ و من می گم اون معین را هم را هم مثل اون دوم خردادیان دستگیر کنه، چون در ماهواره بود و آواز خواند.
و من دیگر هیچ پیامی ندارم و چند هفته برای شما پیام می دم چون هوا سرد بود و نمی رم کشاورزی، خداحافظ.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17422

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ای اورکات، ای یاهو، برو بمیر!' لينک داده اند.

كتاب هاي كليد

رسانه
January 27, 2005 02:09 AM

ای اورکات، ای یاهو، برو بمیر - سید ابراهیم نبوی
http://mag.gooya.com/nabavi/archives/022700.php...
لینکدونی
January 31, 2005 06:01 PM

Copyright: gooya.com 2008