چهارشنبه 13 آبان 1383

راکب موتور سيکلت سوار قرباني خشونت پليس شد

بر اساس گزارشي موثق، حوالي ساعت 11 امشب( سه شنبه 12 آبان)، موتور سواري که ظاهرا گواهينامه رانندگي نداشته به ايست پليس توجهي نکرده بود، با الگانس پليس مورد تعقيب قرار گرفت و در زير پل سيد خندان الگانس نيروي انتظامي جلو او پيچيده که باعث شد موتور سوار به ميله هاي بين پياده رو و خيابان برخورد کرد و از ناحيه گردن، کتف وهنجره مورد آسيب جدي قرار گيرد.
شاهدان عيني اين ماجرا مي گويند ماشين پليس با پيچيدن جلو موتور سيکلت، راه موتور سوار را سد کردند که باعث شد موتور سوار با خوردن به ميله هاي پياده رو نقش زمين شود و به شدت آسيب ببيند و پس از آن پليس از ماشين پياده شده وي را مورد ضرب وشتم نيز قرار دادند و سر وي را به زمين مي کوفتند که اين عمل مورد اعتراض عابران شد .پليس در جواب اعتراض کنندگان که وي در حال مرگ است چرا مي زنيد؟
پاسخ داد : که ما هم مي خواهيم بميرد ، در نهايت ديه اش را مي دهيم. در نهايت موتور سوار به خاطر شدت جراحات توسط آمبولانس به بيمارستان هدايت شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذکر است که پليس اخيرا تحت عنوان کنترل ترافيک، بيرحمانه ترين خشونت ها در قبال شهروندان انجام مي دهد و چندي پيش نيز موتور سواري را در مقابل سفارت آمريکا به علت نداشتن کلاه ايمني با باتوم هدف قرار داده، که منجر به فوت وي شد .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13893

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'راکب موتور سيکلت سوار قرباني خشونت پليس شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016