پنجشنبه 12 آذر 1383

پیام واقعی ندامتنامه میرابراهیمی، شهروان شاه

نامه روزبه مير ابراهيمي پیام های بسیار روشنی دارد.

اول آنکه شکنجه زندانیان سیاسی و وادار کردنشان به ندادامتنامه نویسی و اظهار پشیمانی و" لو" دادن همکاران و تقد یس نظام، بطور خلاصه غیر قابل تحمل است. این واقعیت را، دانستن آنکه محل اسارت این بخت برگشتگان مخفی بوده، ممنوع الملاقات هستند، از داشتن وکیل محروم و در سیاهچالهای انفرادی نگاهداشته میشوند، براحتی میتوان دریافت. خبرهای اخیر از باز بکار گرفتن باز جوهای دهه قتل عام 60 و استخدام مجدد شکنجه گران ساواک موید این نظر است.

دوم، اختراع ترفند جدید گرفتن اقرار بعد از آزاد کردن اسیر است که وانمود شود توبه نامه در زیر فشار و شکنجه گرفته نشده است. خبر های رسیده از دستگیری وابستگان متهم، مانند پسر زارعی برای تنبیه کردن پدر، به زنجیر کشیدن برادران فرید مدرسی برای دستیابی به او، به زنجیر کردن پدر باتهام کمک به پسر در خروج از کشور و حتی آبرو بردن از دوستان و حامیان،- در این مورد پاپوش دوختن برای عمادالدین باقی، مصطفی تاج زاده و محمد سیف زاده- و ممنوع الخروج کردن آنها، بروشنی نشان میدهد که جمهوری عدل اسلامی دیگر تنها به فشار و شکنجه متهم در زندان کفایت نکرده و چنگال جنایتکارش را در جان افراد خانواده متهم و نزدیکانش نیز فرو برده و بنا بر این آزاد کردن زندانی در واقع شروع به صلیب کشیدن کسان اوست و پشیمان نامه درون یا برون زندان در هر صورت زیر شکنجه وصول شده است.

سوم، معرفی ارکان نظام و تقدیس و ششتشوی آن است که با عنوان کردن نامه به سران سه قوه شروع میشود و با آنکه از "ضربه به نظام و تخریب جمهوری اسلامی" سخن میگوید ولی مرتبأ از تخریب چهره رهبر سخن میرود و خصوصأ ناراحتی نظام از نامه های سرگشاده بایشان ابراز میگردد، که مشخص میکند آن شاکی خصوصی متهمین اینترنتی که دستگاه قضایی نمیتواند نام از او ببرد کسی جز خامنه ای نیست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

چهارم، از لابلای نامه، در می یابیم که شبکه عنکبوتی حسین شریعتمداری واقعیت داشته و این اژدهای مخوف که پشت رهبر را اینچنین به لرزه آورده، سری در ایران، در داخل اصلاح طلبان دارد و سر دیگر در ضد انقلاب آنور مرز، که با مدبریت سایت امروز، پروژه ها داشته و از جمله حمایت از این نادم؛ که صد البته ایشان با آنهمه "مساعدت مسئولان قضاییه و محبت و احترام بازجویان-بویژه سعید مرتضوی"، به آن احتیاجی نداشته، بخصوص که در مدت اقامت در هتل پنج ستاره اوین، آنقدر باو خوش گذشته که اصلأ نمیخواست از مرخصی 60 روزه برگردد.

پنجم آنکه، ب-ن و م-ت نوشتن ایشان که سبک نثر اصیل و منحصر به فرد همکار سعید امامی، حسین شریعتمداری است، ثابت میکند که لجن نویسی اصولأ کار بیچاره روزبه نبوده و بنام ایشان منتشر شده، بدون رضایتش؛ و الا او را هم میبردند جلوی تلویزیون.

اگر ندامتنامه را بدقت بخوانیم، نکاتی که باعث عبرتهای بیشتر ما میشود فراوان میبینیم. من فقط سه پیام دیگر حاج حسین آقا را افشاء میکنم و آن اینکه چون اصلاح طلبان قسمتی از شبکه عنکبوتی ایشانند، ما بهتر است به کاندید رئیس جمهوریشان رأی ندهیم و دیگر آنکه شبکه عنکبوتی ایشان ترجمه عبارت "محور شر" آقای بوش میباشد، و سر انجام که عدد 60 برای روزهای زندان باید اشارتی باشد به دهه شست و ترساندن ما از قتل عامی دیگردر زندان.

مهندس شهروان شاه

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15140

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پیام واقعی ندامتنامه میرابراهیمی، شهروان شاه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016