جمعه 13 آذر 1383

يکي ديگر از بازداشت‌‏شدگان پرونده سايت‌‏هاي اينترنتي در رابطه با اقدامات گذشته خود اظهار ندامت کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

جواد غلام تميمي ؛ بازداشت شده پرونده موسوم به سايت‌‏هاي اينترنتي در يک کنفرانس مطبوعاتي از اقدامات گذشته خود اظهار پشيماني کرد .
به گزارش خبرنگار "ايلنا" در اين کنفرانس مطبوعاتي که تنها بر روي تلکس خبرگزاري فارس مخابره شده است ، وي از مسوولان زندان به سبب مهيا کردن فضايي سالم و رفتار مناسب با خود قدرداني کرده است .
تميمي در صحبت‌‏هاي خود گفته است که از سال 76 به بعد عليه نظام جمهوري اسلامي ايران ، جنگ رسانه‌‏اي را آغاز کرده بود و در نقش اپوزيسيون در کنار اصلاح‌‏طلبان تندرو در داخل کشور ، ايفاي نقش ميکرد.
گفتني است ؛ پيش از اين نيز "روزبه ميرابراهيمي" يکي ديگر از بازداشت شدگان پرونده موسوم به سايت‌‏هاي اينترنتي در نامه‌‏اي خطاب به رؤساي سه قوه از اقدامات گذشته خود ابراز ندامت کرده بود و برخي از فعالان سياسي را متهم به خط‌‏دهي خود توسط آنان در راستاي فعاليت‌‏هاي پروژه‌‏اي نمود که اين اتهامات توسط افراد مورد اشاره در اين نامه ،‌‏ تکذيب شد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15194

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يکي ديگر از بازداشت‌‏شدگان پرونده سايت‌‏هاي اينترنتي در رابطه با اقدامات گذشته خود اظهار ندامت کرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016