دوشنبه 16 آذر 1383

گزارش راديو فردا از مراسم روز دانشجو در دانشگاه هاي تبريز، گفتگو با پيمان پاکمهر

پيمان پاک مهر- روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:0098 914 415 7400


تبريز نيوز:سرويس سياسي: راديو فردا گزارشي از مراسم روز دانشجو در دانشگاه هاي تبريز منتشر کرد .متن اين گزارش به شرح زير است .

به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تبريز تريبون
آزادي با شرکت دو هزار دانشجو برگزار شد

امروز به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو، تريبون آزادي در دانشگاه تبريز برگزار شد که بيش از دو هزار نفر از دانشجويان در آن شرکت کردند. پيمان پاکمهر، روزنامه نگار در تبريز، در مصاحبه با راديوفردا مي گويد دانشجوياني که در پشت تريبون قرار مي گيرند به بازداشت هاي اخير روزنامه نگاران و روشي که در دستگيري هاي اينها اعمال شده، به متن هايي که از پيش آماده شده و در اختيار رسانه ها قرار مي گيرد، و نيز به پاره اي از محدوديت هاي اعمال شده از سوي برخي از مسئولان دانشگاه ها براي برگزاري مراسم ۱۶ آذر اعتراض کردند. وي مي افزايد در دانشگاه آزاد تبريز هم خانم سوسن شريعتي و خانم پوران شريعت رضوي، دختر و همسر دکتر علي شريعتي سخنراني کردند. به گفته آقاي پاکمهر فردا، ۱۷ آذر دکتر زيد آبادي و اکبر عطري در دانشگاه سهند تبريز سخنراني مي کنند.

-------------------

مريم منظوري (راديوفردا): امروز به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو، انجمن هاي اسلامي دانشگاه هاي کشور و ديگر تشکل هاي دانشجويي مراسم مختلفي را در تهران و شهرستان ها برگزار مي کنند. در تبريز صبح امروز تريبون آزادي در دانشگاه تبريز برگزار شده است که بيش از دو هزار نفر از دانشجويان در آن شرکت کرده اند. پيمان پاکمهر، روزنامه نگار در تبريز که در اين مراسم حضور دارد، در آغاز گفتگويي با جمشيد زند از برگزاري مراسم ۱۶ آذر و سخنرانان شرکت کننده در اين مراسم مي گويد.
پيمان پاکمهر (روزنامه نگار، تبريز): امسال در مراسم ۱۶ آذر ۸۳ در تبريز، دانشجويان دانشگاه تبريز تريبون آزادي را برگزار کردند که در آن تريبون آزاد دانشجويان به بيان مطالبات و سخنان خود خواهند پرداخت. همين الان اين تريبون آزادر در حال انجام هست که دانشجوياني که در پشت تريبون قرار مي گيرند اعتراض مي کنند به بازداشت هاي اخير روزنامه نگاران و روشي که در دستگيري هاي اينها اعمال شده و حتي چند نفر از دانشجويان هم اعتراض کردند به متن هايي که از پيش آماده شده گويا و در اختيار رسانه ها قرار گرفته.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين اعضاي انجمن هاي اسلامي دانشجويي اعتراض داشتند به پاره اي از محدوديت هاي اعمال شده از سوي برخي از مسئولان در دانشگاه ها براي برگزاري هر چه مناسب تر اين روز. در دانشگاه آزاد تبريز هم همين الان خانم سوسن شريعتي و خانم پوران شريعت رضوي، دختر و همسر دکتر علي شريعتي در حال سخنراني هستند در دانشگاه آزاد تبريز و خانم سوسن شريعتي همين الان دارد به سوالات دانشجويان پاسخ مي دهد.
جمشيد زند (راديوفردا): آقاي پيمان، در ديگر دانشگاه هاي تبريز چه مراسمي قرار است برگزار شود امروز؟
پيمان پاکمهر: فردا در ۱۷ آذر انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه سهند تبريز از آقاي دکتر زيد آبادي و از آقاي اکبر عطري دعوت کردند براي سخنراني که اين مراسم فردا راس ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه سهند برگزار خواهد شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15256

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش راديو فردا از مراسم روز دانشجو در دانشگاه هاي تبريز، گفتگو با پيمان پاکمهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016