چهارشنبه 18 آذر 1383

خواهشمندم این تکذیب نامه را تا به آخر بخوانید! علی کشتگر

به آگاهی عموم می رسانم که این جانب علی کشتگر جزو حامیان و یا امضاکنندگان فراخوان هشت نفره نبوده و نیستم و بدین وسیله ضمن ابراز احترام به دست اندرکاران فراخوان و حامیان آن، خبری که در برخی نشریات مبنی بر امضای بی ارزش این جانب آمده را قویا تکذیب می کنم. به دوستانی که گویا نام این جانب را در کنار حامیان مشاهده کرده و صحت و سقم آن را از من جویا شده اند توصیه می کنم که این پرسش را با گردانندگان سایت رفراندوم در میان بگذارند تا معلوم شود که آیا ممکن است نام افراد اشتباها و بدون اطلاع آنان در لیست امضا کنندگان حتی برای چند لحظه قرار گیرد؟ ظاهرا این اشکال فنی وجود دارد. از این گذشته درکیهان چاپ لندن امضای فردی به نام علی کشگر و نه کشتگردرکنار سایر امضا کنندگان آمده است که ایشان گراننده نشریه متمایل به طرفداران نظام پادشاهی به نام تلاش است و طبعا هیچ نسبتی با من ندارد. این شخص محترم ( علی کشگر) وهمسرایشان که نامشان به نحو شگفت انگیزی با نام فامیل من ( فرخنده) یکسان است هر دو نام را در کنار هم و گویی به صورت امضای واحد در فهرست حامیان گنجانده اند. این شیوه عمل تاکنون بارها باعث اغتشاش اذهان شده و حتی دوستان نزدیک من در ایران به دفعات دچار اشتباه شده اند. متاسفانه چنین به نظر می رسد که این زوج محترم علاقه ای به جلوگیری از اشتباه نام خود با علی کشتگر که از 40 سال پیش تاکنون نام قلمی این جانب است ندارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

من از روزنت ها خواهشمندم که این توضیح مرا به چاپ رسانند. تا هم حق و حقوق فردی من وهم مهمتر از آن حق خوانندگانی که ممکن است با این روشها دچار اشتباه شوند و بدون آن که خود بخواهند به قضاوت نادرستی برسند، رعایت گردد. فراموش نکنیم که احترام به حقوق فردی انسانها و احترام به حق خوانندگان و مخاطبان در دسترسی به اطلاع رسانی شفاف و بی غل وغش خود از عناصر ضروری فرهنگ و دموکراسی است که هیچ انسان دموکراتی نمی تواند منافعی در نادیده گرفتن آن داشته باشد.
بدیهی است که حق طبیعی و اولیه هر انسانی از جمله گرانندگان نشریه تلاش است که با نام خود و یا هر نام مستعاری که بخواهند فعالیت کنند، اما منکر این هم نمی توان شد که من در اغتشاشی که ایجاد شده مسوول نیستم و آنها نیز هیچ تلاشی برای جلوگیری از به اشتباه افتادن مخاطبان و خوانندگان به خرج نداده اند.
برای همه کوشندگان و پیکارگران فرهنگ دموکراسی و حقوق بشر آرزوی کامیابی و موفقیت دارم.

علی کشتگر
18 آذر 1383
8 دسامبر 2004

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15311

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خواهشمندم این تکذیب نامه را تا به آخر بخوانید! علی کشتگر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016