پنجشنبه 19 آذر 1383

اطلاعيه روابط عمومي دفتر تحکيم وحدت در مورد فراخوان رفراندم و حاميان آن

پيرو امضاي طرح شکلي گفتمان رفراندم از طرف جمعي از اعضاي شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت که به صورت هويت شخصي و حقيقي افراد بوده است، نکات زير لازم به توضيح است:
1-ديدگاههاي افراد امضا کننده رفراندم نسبت به لزوم حاکميت حقوق بشر، آزادي و دموکراسي مشخص بوده و در مقاله ها و اظهارنظرهاي خود تاکنون بيان داشته اند و در نامه فراخوان رفراندم نيز بر آن تاکيد داشته اند.
2- قطعا اعضاي دفتر تحکيم وحدت که طرح شکلي گفتمان رفراندم را امضا کرده اند، نظرات روشن و مشخصي در زمينه شکل و ساختار حکومت دارند و با غير انتخابي بودن هر مقام و منصبي چه به صورت مطلقه آن و چه به صورت مشروطه آن مخالفند، اما با حفظ ديدگاههاي فکري و ايدئولوژيک خود و با مرزبندي و زاويه مشخص با گروههاي مختلف سياسي داخل و خارج از کشور از جمله سلطنت طلبان ،اصل رفراندم را فارغ از مرزبندي هاي ايدئولوژيک مي دانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنابراين حق همه گروههاي سياسي و فکري است که در آزمون رفراندم به عنوان راهکاري اصولي براي وزن کشي همه افراد و گروهها در معرض سنجش افکار عمومي و آراي مردم قرار گيرند و ميزان پذيرش آنان از سوي مردم مشخص شود.
3-مواضع اعضاي دفتر تحکيم وحدت تاکنون، بيانگر اين مرزبندي و شکاف بوده است. بنابراين نبايد با اتهام و برچسب زني، جنبش اصيل دانشجويي را خدشه دار کرد و شايسته است به جاي استفاده از توهم« تئوري توطئه» براي حذف ديدگاه مخالف، بر نقد فکري آن همت گماشت.
روابط عمومي دفتر تحکيم وحدت
18/9/83

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15328

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه روابط عمومي دفتر تحکيم وحدت در مورد فراخوان رفراندم و حاميان آن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016