جمعه 20 آذر 1383

نرگس محمدي: آزادي عقيده و بيان‌‏،آزادي انتخاب مذهب، جهاني به دور از فقر و شكنجه، جان مايه اعلاميه حقوق بشر است، ايلنا

هر كلمه از اعلاميه حقوق بشر،حاصل قرباني شدن ميليون‌‏ها انسان است
تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو كانون مدافعان حقوق بشر ، گفت ‌‏: تضمين حقوق بشر , اساس آزادي و صلح در جهان است .

به گزارش خبرنگار "ايلنا" ، نرگس محمدي در نشست مطبوعاتي كانون مدافعان حقوق بشر با اشاره به سالروز تصويب اعلاميه جهاني حقوق بشر ، اظهار داشت : در 10 دسامبر 1948 ، جهان بعد از تحمل قرن‌‏ها آلام بشري , جنگ و خونريزي , بردگي , فقر , حبس و شكنجه شاهد به ثمر رسيدن تلاش انسان‌‏ها بود .
وي افزود ‌‏: هر كلمه از هر ماده اين اعلاميه ، حاصل قرباني شدن ميليون‌‏ها انسان است .
محمدي با تصريح بر اينكه هر روز بيش از بيش افراد براي دستيابي به حقوق انساني خود برگرد اين اعلاميه جمع مي‌‏شوند كه اين يك امر جهاني است ، اعلاميه جهاني حقوق بشر را ناظر بر دو اصل برابري انسان‌‏ها از لحاظ ارزش , جنسيت و كرامت ذاتي انسان , و از نظر حقوقي ؛ دوم برابراي انسان‌‏ها در برخورداري از مواهب جهان دانست و تصريح كرد :‌‏ آزادي عقيده و بيان , ‌‏آزادي انتخاب مذهب و جهاني به دور از فقر , گرسنگي , بردگي , شكنجه , حبس و تبعيض , جان مايه اعلام حقوق بشر است .
وي افزود ‌‏: اعلاميه حقوق بشر بايد به عنوان يك ارزش , فرهنگ و قانون لازم‌‏الاجرا درآيد ، چرا كه تضمين حقوق بشر اساس آزادي و صلاح در جهان است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين فعال ملي - مذهبي با بيان اينكه تاريخي‌‏ترين و ديرپاترين آمال جهان ؛ تحقق دنيايي است كه انسان در آن از آزادي و عدالت برخوردار بوده و از ترس و فقر به دور باشد ،خاطر نشان كرد‌ ‏: مدافعان حقوق بشر در جهان براي تحقق اين امر تلاش مي‌‏كنند و بايد در يك همسويي آن‌‏را به عنوان يك ارزشي جهاني مطرح كرده و تحقق بخشند .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15365

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نرگس محمدي: آزادي عقيده و بيان‌‏،آزادي انتخاب مذهب، جهاني به دور از فقر و شكنجه، جان مايه اعلاميه حقوق بشر است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016