یکشنبه 22 آذر 1383

مسئول شاخه جوانان حزب مشارکت استان قم: در حال پيگيري بازداشت‌‏هاي اخير در قم هستيم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مسئول شاخه جوانان حزب مشاركت استان قم گفت: كميته حقوقي جبهه مشاركت از طريق وزارت كشور و رياست جمهوري در حال پيگيري بازداشت تعدادي از اعضاي جبهه مشاركت قم مي‌‏باشد.
عباس كوشا, در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا, با اعلام اين خبر در خصوص بازداشت و احضار تعدادي از اعضاي جبهه مشاركت قم گفت: آقاي حكيمي بازداشت و سپس آزاد شده است اما عبدالله پور و رهبري نائب رئيس كميته اطلاع‌‏رساني جبهه مشاركت قم هنوز در بازداشت به سر مي‌‏برند.
وي با اشاره به بازرسي منزل پدريش در قم گفت: ديروز افرادي با حكم دادگاه انقلاب منزل پدر بنده در قم را بازرسي و كامپيوتر و سي‌‏دي‌‏هاي شخصي اينجانب را با خود برده‌‏اند و حكم بازداشت بنده را نيز به همراه داشته‌‏اند كه به علت اينكه بنده در تهران ساكن و مشغول به تحصيل هستم موفق به بازداشت اين جانب نشده‌‏اند.
مسئول شاخه جوانان حزب مشاركت استان قم گفت: اگر بنده يقين حاصل كنم كه قرار بازداشت براي من صادر شده براساس قانون و احترام به دادگاه براي پاسخگويي فوراً به قم رفته و در دادگاه حاضر خواهم شد.
وي بازداشت‌‏هاي اخير را نوعي برخورد با جبهه مشاركت دانست و تصريح كرد: با توجه به نزديك شدن به انتخابات رياست جمهوري برخي از آقايان مي‌‏خواهند حزب مشاركت در صحنه سياسي كشور منفعل شده تا از اين فضا براي پيروزي در انتخابات استفاده كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كوشا تاكيد كرد: اين نوع برخوردهاي ناشيانه چيزي جز افزايش فشارهاي خارجي بخصوص در مسائل حقوق بشر نخواهد داشت در حالي كه با توجه به افزايش فشارهاي قدرت‌‏هاي جهاني عملكرد مسوولين نظام بايد در جهت انسجام بخشيدن به وحدت ملي باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15412

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسئول شاخه جوانان حزب مشارکت استان قم: در حال پيگيري بازداشت‌‏هاي اخير در قم هستيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016