چهارشنبه 25 آذر 1383

طرح راهيافتگان مجلس هفتم براي برخورد با سازمان‌هاي غيردولتي زنان و جوانان از طريق تحقيق و تفحص، رويداد

راهيافتگان مجلس هفتم طرح تحقيق و تفحص ازمركز مشاركت زنان رياست جمهوري و سازمان ملي جوانان را با هدف برخورد با آزادي‌هاي اجتماعي و تضعيف سازمان‌هاي غيردولتي فعال در حوزه زنان و جوانان را در دستور كار قرار داده اند.
به گزارش خبرنگار «رويداد»، «عفت شريعتي» راهيافته مشهد و مخبر كميسيون فرهنگي مجلس هفتم روزسه‌شنبه 24 آذرماه اعلام كرد كه اين كميسيون در نظر دارد از مركزمشاركت زنان و سازمان ملي جوانان تحقيق و تفحص كند.
آن طور كه شريعتي گفته «انطباق سياست‌ها و عملكردها با شرح وظايف مصوب و اصول سياست‌ فرهنگي شوراي عالي انقلاب فرهنگي»، «بررسي اهداف و محتواي كارگاه‌هاي آموزشي، همايش‌ها و جشنواره‌ها» ، «طبقه‌بندي سازمان‌هاي غيردولتي و معيارهاي سازمان ملي جوانان در ايجاد و حمايت از آنها» و «جايگاه حقوقي منشور ملي جوانان و مجوز قانوني كنار گذاشتن منشور تربيتي جوانان» از جمله محورهاي اين تحقيق و تفحص‌هاست كه گرايش راهيافتگان در جهت تضعيف سازمان‌هاي غيردولتي و حركت‌هاي غيررسمي زنان و جوانان در حوزه‌هاي اجتماعي فرهنگي را نشان مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15538

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طرح راهيافتگان مجلس هفتم براي برخورد با سازمان‌هاي غيردولتي زنان و جوانان از طريق تحقيق و تفحص، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016