چهارشنبه 2 دی 1383

برادران ما محسن، عزالدين و ياسين از زندان آزاد شدند، اطلاعيه طه و مهدى حسينى

طه و مهدى حسينى در اطلاعيه اي که به خبرنامه گويا ارسال داشتند، اعلام کردند:

بعد از ظهر ديروز سه‌شنبه اول ديماه ١٣٨٣ (٢١دسامبر ٢٠٠٤ ) برادران ما ياسين، عزالدين و محسن حسينى بعد از ٢٣ روز ربوده شدن توسط ماموران جمهورى اسلامى، از زندان اوين رژيم در تهران آزاد شدند. آنها امروز چهارشنبه دوم ديماه در ساعت ٧ بعد از ظهر به وقت تهران در ميان استقبال گرم مردم مبارز بوکان و خانواده ما و دوستان و آشنايانى که به استقبال آنها رفته‌اند به بوکان رسيدند.

ما اين پيروزى را به مادر عزيزمان، به خانواده، به مردم مبارز بوکان و شهرهاى ديگر و به تمام کسانى که در اين مدت با ابتکارات مختلف در کمين ما براى آزادى اين عزيزان ما را همراهى کردند تبريک ميگوييم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين مدت مردم و جريانات زيادى در کمپين براى آزادى اين عزيزان و در جواب به فراخونهاى ما و مادرمان فوزيه حسامى، از تهران و اراک تا بوکان و سقز و کرمانشاه و .... تا انگلستان، سوئد، دانمارک، آلمان، آمريکا، کانادا و ... شرکت کردند. همينجا وظيفه خود ميدانيم از همه شما آزاديخواهان، از تمام احزاب، نهادها، جريانات و شخصيتهايى که در اين مدت همراه ما براى فشار به جمهورى اسلامى و تلاش براى آزادى برادرانمان در کمپين جهانى ما صميمانه شرکت کردند، قدردانى ميکنيم. اين پيروزى بدون تلاش جمعى ما و بدون دخالت و کمک همه جانبه شما به جايى نميرسيد. ما اين پيروزى را مديون تلاشهاى صميمانه همگى شما ميدانيم. بار ديگر همبستگى و همسرنوشتى انسانى نقش مهمى ايفا کرد و باعث شد اين عزيزان از چنگ مزدوران اسلامى آزاد شوند.

سايت کمپين آزادى یاسین، محسن و عزالدین حسینى
www.campein.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15887

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برادران ما محسن، عزالدين و ياسين از زندان آزاد شدند، اطلاعيه طه و مهدى حسينى' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016