جمعه 4 دی 1383

با برگزاري مراسم روز دانشجو انجمن اسلامي دانشجويان علوم پزشکي زنجان به شش ماه تعليق محكوم شد، ايلنا


تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان علوم پزشكي زنجان از تعليق شش ماهه فعاليت اين تشكل دانشجويي به دنبال برگزاري مراسم روز دانشجو در اين دانشگاه خبر داد .
علي فقيه‌‏حبيبي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" ، گفت : مراسم روز 16 آذر با سخنراني مهدي اميني‌‏زاده و سعيد حبيبي در حالي از سوي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي زنجان برگزار شد كه مجوز رسمي برگزاري اين برنامه از سوي رياست و هيأت نظارت دانشگاه به صورت كتبي صادر شده بود ، اما پس از برگزاري اين برنامه شاهد اعتراضاتي از سوي رياست و هيأت نظارت دانشگاه با محتواي سخنراني سعيد حبيبي بوديم .
وي افزود : رياست دانشگاه كه خود مجوز برگزاري اين برنامه را صادر كرده بود ، پس از برگزاري برنامه‌‏ ما را تحت فشار قرار داد و در مورد اين‌‏كه چرا سخنراني سعيد حبيبي را قطع نكرديم ، ما را مورد مواخذه قرار داد ، به‌‏گونه‌‏اي كه گويي توقع داشتند ، ما نقش گروه فشار را در اين برنامه ايفا كنيم و در حاليكه معاون فرهنگي دانشگاه خود در اين جلسه داشت و هيچ تذكري به ما نداد .
فقيه‌‏حبيبي ادامه داد : در روز شنبه 21 آذر ماه نامه‌‏اي به دست ما رسيد كه در آن با بيان اينكه تخلفات متعددي در اين برنامه از سوي انجمن اسلامي انجام شده است ، از ما خواسته شده بود كه در روز 26 آذر ماه براي رسيدگي به تخلفات ياد شده ، نماينده انجمن اسلامي را معرفي كنيم ، اما ما كه تا آن زمان فيلم برنامه را نديده بوديم ، گفتيم كه تا زمانيكه فيلم را نببينيم و موارد تخلف مشخص نشود ، نماينده‌‏اي معرفي نخواهيم كرد كه نهايتاً پس از ديدن فيلم نماينده‌‏اي معرفي كرديم و جلسه رسيدگي با حضور هيأت منصفه‌‏اي كه مورد تأييد اعضاي شوراي فرهنگي نبود ، برگزار شد .
عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي زنجان يادآور شد : در جلسة برگزار شده ، هيأت نظارت به مجازات انجمن اسلامي رأي داد و اين تشكل را به شش ماه تعليق محكوم كردند و يكي از اعضاي انجمن اسلامي به نام اكبر فردي را به يك ماه اخراج از دانشگاه محكوم كردند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان با اشاره به پيگيري و رسيدگي به پرونده اعضاي ديگر انجمن اسلامي در كميته انضباطي دانشگاه علوم پزشكي زنجان ، اشاره كرد و گفت : به نظر مي‌‏رسد آنچه از سوي رياست دانشگاه انجام مي‌‏شود ، تحت فشارهايي است كه از بيرون به رئيس دانشگاه وارد مي‌‏شود و رئيس دانشگاه هم براي تبرئه كردن خود و حفظ جايگاهش اقدام به چنين اعمالي مي‌‏كند .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15962

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با برگزاري مراسم روز دانشجو انجمن اسلامي دانشجويان علوم پزشکي زنجان به شش ماه تعليق محكوم شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016