دوشنبه 14 دی 1383

مهدي كروبي به طور رسمي درخواست اعضاي شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز را مبني بر كانديداتوري در انتخابات آينده پذيرفت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

مهدي كروبي، در جلسه‌ي يك‌شنبه‌شب مجمع روحانيون مبارز، به طور رسمي درخواست اعضاي شوراي مركزي اين تشكل را مبني بر كانديداتوري در انتخابات آينده پذيرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمين مقدم با اعلام اين خبر به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: پيرو جلسه‌ي دو هفته‌ي قبل مجمع روحانيون مبارز كه در آن درخواست اعضاي شوراي مركزي اين تشكل براي كانديداتوري كروبي در انتخابات آينده مطرح شده بود، شب گذشته شوراي مركزي مجمع با حضور اكثريت اعضا و دبيركل تشكيل جلسه داد كه بعد از بحث و تبادل‌نظر، دبيركل مجمع روحانيون مبارز به طور رسمي نظرش را درباره‌ي شركت در انتخابات به اطلاع اعضا رساند.

وي با بيان اينكه كروبي در آينده‌اي نزديك، نشست خبري را با حضور نمايندگان رسانه‌هاي داخلي و خارجي برگزار مي‌كند، گفت: در اين نشست مجموعه‌ي برنامه‌ها و راهكارهاي كروبي در عرصه‌ي اجرايي تشريح مي‌شود.

مقدم با بيان اينكه زمان اين جلسه هنوز تعيين نشده، به اخباري كه درباره‌ي برگزاري اين نشست در سه‌شنبه‌ي هفته‌ي جاري منتشر شده بود، اشاره كرد و گفت: اين جلسه ارتباطي با نشست خبري كروبي با نمايندگان رسانه‌ها ندارد و تنها در راستاي تقاضاي تعدادي از مديران و مسؤولان مطبوعاتي در خصوص ديدار با وي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه با تأكيد بر اينكه پيشنهاد شركت كروبي در انتخابات از سوي مجمع روحانيون مبارز مطرح شد، گفت: طبعا گروههاي ديگري نيز نسبت به اين مسأله تمايل دارند كه در آينده به مجمع خواهند پيوست.

Copyright: gooya.com 2016