یکشنبه 20 دی 1383

قاضی مرتضوی، صدا خفه کنی که سوراخ شده است! کوروش گلنام

"گزارشگران بدون مرز اعلام مي کند که روزنامه نگاران دستگير شده شديدا مورد ضرب و شتم قرار گرفته، تهديد و تحقير شده اند و برخي از آنها مورد تهديد آزار های جنسي قرار گرفته اند. بسياری از آنها متهم به داشتن روابط نامشروع و وادار به اعتراف به آن شده اند. اين اتهام نسبت به زندانيان سياسي در ايران امری رايج است."

روزبه مير ابراهيمي و اميد معماريان دو روزنامه نگار دستگير شده در رابطه با پرونده ی "سايت های اينترنتي" با حضور درجلسه ی هيئت نظارت و پيگيري قانون اساسي اعلام کردند که با شکنجه و تهديد وادار به مصاحبه و اعتراف شده اند. برگرفته از متن اعلامیه گزارشگران بدون مرز

قاضی مرتضوی یکی از صدا خفه کن های اصلی رهبر مسلمین جهان! به شکل بد و غیر قابل علاجی سوراخ شده است و باید دورش بیاندازند.
فرشته قاضی از دسگیر شدگان و شکنجه شدگان چند هفته گذشته می گوید در شکنجه گاه بینی او را شکسته اند. اما قاضی سعید مرتضوی، صدا خفه کن سوراخ شده، با بهم بافتن و سر هم کردن دروغ هایی ویژه دادگاه های عدالت گستر "ام القرای اسلام"، نه تنها انکار می کند که با وقاحت تهمت های تازه ای به این خبرنگار شجاع، همسرش آقای بیگلو و آقایان ابطحی، سحر خیز و شمس الواعظین نیز وارد نموده و پرونده سازی تازه ای را بر علیه آنها آغاز کرده است!
روزی که روشن شد که سعید مرتضوی در قتل فجیع ، به شیوه ویژه "جمهوری" اسلامی، زیبا کاظمی دست داشته و کارگردان اصلی بوده است و پس از آن نیز با جهانی شدن موضوع و پی گیری های بعدی که زلزله ای در بیت رهبر و دولت پنهان انداخت، همین آقا سعید که شبح آن آقا سعید دیگراست که وسیله هم پالکی های خودش شربت واجبی نوشانده شد، در تلاش بی ثمری که هر لحظه بیشتر سبب افشا ی او شد نیز با شتاب به صدور یک چنین اعلامیه های ساختگی و سراپا دروغ و فریبی اقدام کرد. صدا خفه کن سوراخ شده هنوز درس نگرفته است. نه می شنود و نه می بیند که مردم دیگر کمترین ارزشی برای این صحنه سازی ها قائل نبوده و با همه توش و توان خود نشان می دهند که دست گماشتگان حکومتی و شیوه های آنها برایشان رو شده است و آنها را خوب می شناسند. قدرت،اما تنها این آقایان را کر و کور نکرده است بلکه ذهن آنها رانیز از فعالیت باز داشته است. خانم فرشته قاضی مگر چون شما دیوانه است و از بی عدالتی ها، پرونده سازی ها و آدمکشی های شما بی خبر که بخواهد مسئله ای را عنوان کند که بی پایه باشد و خود را زیر دست شما "صدا خفه کن ها"ی خود فروخته بیاندازد؟ این دستگاه های شماست که سراپا توطئه است. خانم قاضی و همه دیگر کوشندگان فرهنگی ـ سیاسی می دانند که "توطئه" خوراک هر روزه شماست و بی آن حتا یک روز هم توان زندگی ندارید. آنها می دانند که در آن مملکت امام زمان قانون تنها وسیله دستگاه فاسد شما تعریف می شود و دادگاه های اسلامی تنها یک تابلو هستند.
خانم مهر انگیز کار، در کتاب اخیر خود که خاطرات دردناک زندان است، مطالب بسیار قابل توجهی از چگونگی زندان یا دانشگاه اسلامی! آورده اند که از آن میان شرح بازجویی ها و اتهام های دروغین است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما نکته بسیار جالب تراین است که روزی که حکم خود را امضاء می کند با سماجت از او می خواهند که زیرش نیز تقاضای فرجام کند. ایشان که بسیار شگفت زده شده است می گوید منکه خود پذیرفته و امضاء کرده ام اما بازجو به سختی اصرار دارد که این کار را بکند و سرانجام در برابر پرسش خانم کار که به چه دلیل؟ روشن می کند که : آخر ما می خواهیم همه چیز شکل قانونی داشته و مسیر قانونی خود را دنبال کند!(نقل به مفهوم) یعنی قانون نوشته شده خودشان وسیله خودشان به بازی گرفته شده و به مسخره تبدیل شده است. در دستگاه ولایت، باید به همه چیز تنها ظاهر دروغینی داد، بقیه کارها با امدادهای غیبی حل می شود.
اتهامات بی پایه به وبلاگ نویسان، پرونده سازی، دستگیری، شکنجه آنها به قصد تواب سازی، اعتراف های اجباری تلویزیونی و تعقیب، و تهدید و اذیت و آزار آنها پس از آنکه همه این فریب کاریها را بر ملا کردند؛ پرونده سازی های بی اساس برای بسیاری دیگر خبرنگاران و روزنامه نویسان و کوشندگان سیاسی، هیچیک نمی تواند نه زبان گویای این خیل شجاعان را ببندد، نه مردم را فریب دهد، نه آبروی رفته سردمداران حکومت اسلامی را به آنها بر گرداند و نه صدا خفه کن های سوراخ شده را مرمت کند. وجدان بشری در دنیا بیدار است و در این جهان ارتباط ها نمی توان تا ابد در پنهان فرمان راند و برای حفظ قدرت در پنهان به هر جنایتی دست زد. می بینیم که هر روز که می گذرد بر خورد سازمان های پشتیبان آزادی و حقوق انسانی نسبت به رفتار دستگاه های سرکوبگر در حکومت "جمهوری" اسلامی روشن تر، گویاتر و شدیدتر می شود:

"پس از شهادت روزنامه نگاران در مقابل هیأت نظارت بر قانون اساسی، قاضی سعید مرتضوی آنان را تهدید به حبس طولانی و آزار اعضای خانواده آنان کرده است. مرتضوی همچنین احضاریه های متعددی، بدون اعلام جرم، برای آنان صادر کرده و ماموران وی دائمأ این روزنامه نگاران را از طریق تماس تلفنی تهدید، از جمله تهدید به مرگ میکنند." بر گرفته از بیانیه روز چهارشنبه سازمان دیده بان حقوق بشر

قاضی مرتضوی ها دیگر رسوا تر از آن هستند که بتوانند با چنین شیوه ها راه آزادی خواهان و مردم را برای رسیدن به آزادی سد کنند. تلاش سعید مرتضوی، این متهم به آدمکشی، برای دفاع از ام القرای اسلام نیست. او از آینده تاریک خود بیمناک است!

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16686

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاضی مرتضوی، صدا خفه کنی که سوراخ شده است! کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016