چهارشنبه 23 دی 1383

عضو ائتلاف آبادگران در مجلس: ولايتي از اصولگرايي خروج كرده است، ايلنا

- اقدام ولايتي يك نوع بي‌‏توجهي به اصول است

- ديگر ضرورتي ندارد اصولگرايان ولايتي را در بررسي‌‏هاي خود لحاظ كنند

تهران- خبرگزاري كار ايران

مهدي كوچك زاده، عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم در خصوص اظهارات ولايتي مبني بر حضور مستقل در انتخابات رياست جمهوري گفت : اگر اظهارات آقاي ولايتي صحت داشته باشد، اين اقدام يك نوع بي‌‏توجهي به اصول است و به همين دليل وي از اصول گرايي خروج كرده است.

عضو فراكسيون اكثريت مجلس در محورهاي انتخابات رياست جمهوري، قتل هاي زنجيره اي، ماجراي وبلاگ نويسان و مطبوعات گفت و گويي تفصيلي با خبرنگاران پارلماني انجام داد.
كوچك زاده در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه در صورت حضور مستقل ولايتي در انتخابات، آيا وي از ليست شوراي هماهنگي خط مي خورد؟ گفت : اگر اظهارات ولايتي درست باشد، ديگر ضرورتي ندارد اصول گرايان ايشان را در بررسي هاي خود لحاظ كنند.
نماينده تهران در پاسخ به اين سوال كه آيا اين نحوه برخورد با آقاي ولايتي به اين دليل نيست كه ايشان اعلام كرده اند در صورت ورود هاشمي رفسنجاني از ايشان حمايت مي‌‏كنند؟ تصريح كرد : اگر كسي يا كساني بگويند در صورت حضور هاشمي به صحنه انتخابات نمي آيند، يعني آن فرد اصلا اصول گرا نيست .
كوچك زاده در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه با اعلام حضور كانديداهاي شوراي هماهنگي انقلاب به صورت مستقل در انتخابات، اين جريان نمي‌‏تواند به يك اجماع برسد، تصريح كرد: اين حركت را مخالفت با شوراي هماهنگي يا وجود اختلاف ارزيابي نمي‌‏كنم.
وي تاكيد كرد: هر كس را شوراي هماهنگي معرفي كند، با تمام توان از او حمايت خواهد كرد و اگر كسي به صورت مستقل نامزد شود، نبايد انتظار حمايت از سوي شوراي هماهنگي را داشته باشد.
عضو فراكسيون اصول گرايان تصريح كرد : اگر نامزدها به عهد نانوشته و ميثاق اصول گرايان وفادار بمانند، از تبعات مثبت آن يعني حمايت شورا برخوردار خواهند شد، در غير اين صورت شورا از آنها حمايت نخواهد كرد .
نايب رئيس كميسيون اصل 90 مجلس سپس در خصوص حضور رئيسي در جلسه روز گذشته كميسيون اصل نود گفت : حضور ايشان به هيچ وجه مربوط به پرونده هاي متعددي كه مطرح است، نبود.
وي با بيان اين كه جلسه ديروز در راستاي تقويت و همكاري با قوه قضاييه بود و جلسه بسيار مفيدي هم بوده است، تصريح كرد: كميسيون اصل نود دو ماده واحده دارد كه براساس آنها هر مسئولي و يا دستگاهي پاسخ بخواهد، آن مسئول بايد طي يك ماه اين دعوت را اجابت كند و اگر نكند به لحاظ قضايي قابل تعقيب است.
عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم افزود : كميسيون اصل نود احتياج به معرفي نماينده اي از سوي قوه قضاييه داشت كه بتواند در راستاي اين دو ماده با كميسيون همكاري داشته باشد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در خصوص تحقق و تفحص از قوه قضاييه و پرونده حفاظت اطلاعات قوه قضاييه صحبتي نشد؟ گفت : صحبت هايي صورت گرفت و زماني كه به نتيجه نهايي برسد، اعلام مي شود.
عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم سپس در پاسخ به سوالي در خصوص بررسي پرونده اختلاف ميان قوه قضاييه و مجلس خبرگان و نقش برخي از اعضاي كميسيون اصل نود در اين قضيه و بررسي آن در كميسيون گفت: اين پرونده تاكنون در صحن كميسيون مطرح نبوده است و اين موضوع درحدي نيست كه رسان ها به آن دامن زده اند.
كوچك زاده ادامه داد: اگر اشتباه يا خطايي هم در يكي از طرفين (قوه قضاييه همكاران مرتبط با نماينده مجلس خبرگان و يا برخي از نمايندگان مجلس )رخ داده است، مساله در حدي كه در رسانه ها مطرح مي شود، نيست.
عضو ائتلاف آباد گران تصريح كرد : در قتل هاي زنجيره اي عده اي كه شايد هيچ علاقه اي به نظام جمهوري اسلامي نداشتند و دل‌‏شان براي خون شهدا نمي سوخت، به مشكلات دامن زدند تا قضيه تبديل به موضوعي مهم شود، آن هم در شرايطي كه مردم هزار و يك مشكل دارند .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16814

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو ائتلاف آبادگران در مجلس: ولايتي از اصولگرايي خروج كرده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016