جمعه 23 بهمن 1383

ابراز خرسندي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات از آزادي يوسفي‌اشكوري، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
انجمن دفاع از آزادي مطبوعات با تاكيد بر ضرورت آزادي بي قيد و شرط تمامي آن‌چه كه زندانيان مطبوعاتي و سياسي مي‌خواند، نسبت به آزادي حسن يوسفي‌اشكوري ابراز خرسندي كرد.

ماشاءالله شمس‌الواعظين سخنگوي اين انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) خاطرنشان كرد كه انجمن دفاع از آزادي مطبوعات انتظار داشت تا تمامي زندانيان نام برده به مناسبت 22 بهمن آزاد شوند اما اين امر تحقق نيافته و هنوز برخي از روزنامه‌نگاران در زندان به سر مي‌برند.

وي هم‌چنين از گزارش‌هايي به انجمن متبوعش ياد كرد كه حاكي از نابساماني وضعيت جسمي تعدادي از اين افراد و به طور مشخص اكبر گنجي بوده است و نسبت به اين مساله ابراز نگراني كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته‌ي شمس‌الواعظين، انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در جلسه‌ي روز چهارشنبه‌ي شوراي مركزي خود، با تاكيد بر ضرورت آزادي بي قيد و شرط كليه‌ي آنانكه كه زندانيان مطبوعاتي و سياسي مي‌نامد، تصريح دارد كه جريان بازداشت، محاكمه و زنداني كردن روزنامه‌نگاران برخلاف آيين دادرسي عادلانه و مخالف منشور ملل متحد در زمينه‌ي حقوق بشر است.

سخنگوي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات خاطرنشان كرد كه انجمن متبوعش اميدوار است تا زندان‌هاي ايران هيچ‌گاه شاهد به بند افتادن صاحبان قلم و مدافعان آزادي‌هاي بنيادين نباشند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18166

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابراز خرسندي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات از آزادي يوسفي‌اشكوري، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016