یکشنبه 25 بهمن 1383

حجت الاسلام خرازی: به خانم شيرين عبادي و... مي‌گويم خيال نكني مثل بوتو مي‌تواني عمل كني اگر حركتي كنيد با تيرهايمان حمله مي‌كنيم، امروز

یکی از سرکردگان حزب الله ایران که در چند سال گذشته سکوت کرده بود در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی به دولت و بعضی از روشنفکران حمله کرد .
به گزارش سایت امروز ؛ جلسه دفتر مركزي حزب‌الله ايران روز دهم بهمن ماه در اجتهاديه‌ محسنيه برگزار شد .در این مراسم ‌باقر خرازي كه پس از حدود چهارده سال گوشه نشینی سخنراني پرداخت .
وی در این جلسه گفت: «اينکه 14 سال سكوت كردم به دستور كسي نبود و امروز تشخيص دادم سكوت را بشكنم .
چرا سكوت كردم ؟ براي اينكه مي‌بايست يك دوران آموزشي بر حزب‌الله مي‌گذشت
تا به بازسازي خود بپردازد و مي‌بايست اين‌كار از اول انقلاب صورت مي‌گرفت كه در حوادث جنگ عذر شرعي وجود داشت.
البته فتنه‌گري‌‌هاي عناصر فاسد كه چهره خود را در جريانات دولت‌ها نشان داد مشخص كرد دشمن حزب‌الله چه كساني هستند و كجا لانه دارند .
ما در اين دوران سكوت كارهاي بزرگي انجام داديم .
...علي‌رغم اينكه دشمنان چشم ديدن ما را ندارند و هيچ رسانه‌اي در جمهوري اسلامي جلسه ما با هاشمي رفسنجاني را منعكس نكرد، ما در آن جلسه عملكرد خود را به ايشان عرضه كرديم و باعث تعجب آقاي رفسنجاني شد (اشاره به ساير فعاليت‌هاي حزب‌الله). وی در ادامه گفت: به‌زودي كنگره عظيم حزب‌الله را در قم راه‌اندازي مي‌كنيم و همه نيروهاي شهرستان‌ها را جمع آوري مي‌كنيم و افرادي را كه به دنبال منافع حزبي هستند حذف مي‌كنيم ، گزارش عملكرد حزب‌الله بسيار عظيم است و در چند ساعت نمي‌شود بيان كرد .به سران جناح راست گفتم روحانيت و حوزه و حزب‌الله نياز به قيم بيرون از خود ندارد .برنامه حزب‌الله در چهار چيز خلاصه مي شود : 1ـ برنامه‌هاي تئوريك 2ـ آموزش كادر‌ها 3ـ عرضه دين به مردم 4ـ حركت‌هاي اجتماعي
و در صورت نياز حركت‌هاي سياسي را خودمان انجام‌ مي‌دهيم و ما خودمان مي‌توانيم رييس‌جمهور، وزير و نماينده مجلس تعيين كنيم .آفت‌‌هاي دولت بعد از مقام معظم رهبري علي‌رغم خدماتشان، باعث شده از حالت تهاجمي به حالت دفاعي تبديل شويم تا جايي كه به درة پرتگاه نزديك مي‌شويم و اگر نيروهاي حزب‌اللهي در صحنه‌هاي سياسي حضور فعال نداشته باشند اين انقلاب از درون متلاشي مي‌شود و اين به چند دليل بود يكي اينكه از انقلاب دست برداشتند و به حفظ نظام روي آوردند .بجاي صدور انقلاب ، صدور موسيقي و اراذل و اوباش شد ، الان از مسؤولين كسي در مورد صدور انقلاب چيزي نمي‌گويد .آمريکايي‌ها خيلي كوچكتر از آنند كه بخواهند زور بگويند ، آن آقاياني كه با پاول دست دادند و دست كثيفشان در قاچاق و عهدنامه كاپيتولاسيون است و دنبال كاسبي هستند بايد جوابگو باشند .خيلي‌ها در مجموعه رهبري‌اند و اين دليل نمي‌شود حرف‌هاي آنها مواضع رهبري
باشد و هر كه به حزب الله حمله كند به او حمله مي‌كنيم ، دوران سكوت و مظلوميت تمام شد و من همان خرازي 14 سال پيش هستم و بلكه تندتر شده‌ام و الان طبق نظرخودمان عمل مي‌كنيم و به حجت شرعي رسيده‌ايم.
آن آدم تئوري‌ ام‌القري بودن را مطرح كرد و باعث شد كم‌كم مواضع را از دست داديم .16-17 سال پيش سخنراني تندي عليه كنترل جمعيت داشتم .
اين طرح اسرائيل است كه جلوي رشد شيعه را بگيرند ، الان مرزها در اختيار اهل سنت قرار گرفته است و آنها ميلياردر شده‌اند .ما بايد به كشور‌هاي عربي حمله كنيم البته نه نظامي، بلكه بايد نيروها را بسيج كنيم .
ما شيعيان اگر از تقيه بگذريم خطرناك مي‌شويم به طوري كه در اتاق خوابشان مي‌رويم و گلوله مي‌زنيم و نارنجك در دهانشان منفجر مي‌كنيم .
آنها دارند با آتش بازي مي‌كنند ما مركز آنها را خواهيم زد .غرب ، غرب است.
همه را بايد زد و مي‌زنيم و ما منتظر يك گلوله‌ايم.ما فرزندان حسين(ع) و عاشورا هستيم .
شعار دوم آنها واقع گرايي بجاي آرمان‌گرايي بوده است.الان هم به دنبال باز كردن درهاي كشور براي نابود كردن صنايع داخلي‌اند .شعار سومشان سياست تنش‌ زدايي بود ، ملت‌ها را از دست داديم و دولت‌ها هم
نوكر آمريكا‌ هستند ، خداوند همه چيز نفت ، گاز و ... به ما داده است چه نيازي به تعامل داريم .ما مي‌توانيم بمب اتم بسازيم و مي‌سازيم، بايد شروع كنيم نبايد بترسيم.
آمريكا مثل سگي است كه واق واق مي‌كند .هيچ سلطان و شاهزاده‌اي در كشور‌‌هاي غربي و...
حق آرامش را نخواهد داشت.من لحظه شماري مي‌كنم براي آن روز‌ ، ما را در داخل كشور خفه كر‌ده‌اند
{بگذار به ما بگويند تروريست .بن‌لادن نوكر آمريكا است آنها چريك‌هاي شيعه را هنوز نديده‌اند.اگر جنگ شود براي همه جنگ است يا اگر صلح است براي همه بايد صلح باشد و هر كشوري كه به آمريكا كمك كند حكم محارب را دارد كه هرجا باشد بايد كشته شود
و اموالشان مصادره شود .
سياست چهارمشان وفا طلبي بجاي انجام وظيفه بوده است.الناس علي دين ملوكهم.در كشور، مسؤولين صالح و خوب زياد داريم اما خود رهبري فرمودند تا وقتي در بدنه قوه مجريه و قوه قضائيه فساد باشد ، فساد در كشور ريشه كن نمي‌شود يعني بدنه را كرم زده‌است .
هندي‌ها در جريان سونامي هيچ كمكي را قبول نكردند اما دست ما براي گدايي دراز است .
همين عرب‌ها اول گفتند مي‌دهيم اما بعداً گفتند وام مي‌دهيم بعد گفتند به شرطي كه محصولات ما را بخريد، مسؤولين اين‌ طوري دارند عزت ما را حفظ مي‌كنند .پشت قضيه تاو چه كسي بود؟ خيال نكنند نمي‌دانيم.در اين 14 سال خوب رصد شان كرديم .
به خانم شيرين عبادي و ...مي‌گويم خيال نكني مثل بوتو مي‌تواني عمل كني اگر حركتي كنيد با تيرهايمان حمله مي‌كنيم.
حيات شما به بركت رأفت رهبري است .در بسياري از شهرها مساجد خالي است.اين ننگ شيعه است ، مساجد ما محل تاخت و تاز ارشادي‌ها شده است .شعار بوش آزادي است ، آن كساني كه با پاول دست مي‌دهند بايد محاكمه شوند هر كه مي‌خواهد باشد .
عده‌اي مذاكرات هسته‌اي‌ و عملكرد وزارت خارجه را مي‌خواهند به رهبري منتسب كنند .
البته ايشان با مردم صادق هستند.
عده‌اي مي‌ خواهند وضعيت موجود فرهنگي را به ايشان نسبت دهند تا به خورد بچه‌هاي حزب‌اللهي دهند .
وي درادامه باا شاره به وضعيت حجا ب با نوا ن درتهرا ن گفت آقاي قاليباف بايد حواسش را جمع كند، امنيت اجتماعي منوط به عفت اجتماعي است اين دولت آزادي آورد اما براي بهائي‌ها و ...
چند سال است حزب‌الله تقاضاي روزنامه كرده است اما نداده‌اند.اينها به ظاهر خوشگل‌اند ولي در باطن از آن مستبدين تمام عيارند .اگر آقاي دكتر عباسي حمله مي‌كند، چرا فلان مركز مي‌آيد مي‌گويد چرا آمريكا را تهديد كرده‌ايد؟ اينها را رعب گرفته است.من منتظر دادگاه عباسي‌ام، به او گفته‌ام پرونده700 صفحه‌ات را منتشر‌كن ، كاري نكنيد حزب الله حركت‌هاي زير زميني انجام دهد و من اين كار را مي‌كنم.
ما به مقامي رسيده‌ايم كه حجت بر ما تمام شده است .
خاتمي‌ آدم صالحي است البته فكرش كج است آقاي رفسنجاني هم انسان سالمي است
البته يك‌جاهايي اشكال دارد .
رييس جمهور بعدي‌معلوم است كيست بعد از او هم معلوم است.حزب‌الله تاكنون سكوت كرده بود و الان به ميدان آمده.اگر بخواهيد جلوي سخن‌گفتن حزب‌الله را بگيريد و تهمت بزنيد، بدانيد ما برخورد مي‌كنيم .اگر با اين مسائل فرهنگي برخورد نشود نيرو‌هاي حزب‌اللهي با نيم ميليون جمعيت بيرون بريزند و خودشان عمل كنند ، خود رهبري‌ ‌هم دلش از اوضاع خون است ...نيروهاي حزب‌الله بايد به هم وصل شوند ، در سكوت مطلق كارهايمان را كرده‌ايم و اين قطار راه افتاده است و هر كس جلوي ما بايستد او را له مي‌كنيم .آمريكايي‌ها جرأت آمدن ندارند مگر اينكه از داخل چراغ سبز نشان داده شود همانند عراق .
چرا در مورد پرونده‌ هسته‌اي ايران و ارجاع آن به شوراي امنيت باج دهيم چرا به پارچين آمدند مگر مردم نمي‌فهمند كه مي‌‌گويند فقط آمدند در حياط ....چرا قدم به قدم عقب مي‌رويد پس فردا مي‌گويند مي‌خواهيم برويم‌ خانه رهبري.چرا يك مشت بزدل ترسو پاي ميز مذاكره نشسته‌اند؟ چرا در برخي مواقع معلوم مي‌شود منفعت بيت‌المال نيست بلكه جيب آقايان بوده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آن آقايي كه در مركز است حواسش جمع باشد كشور را به سراشيبي سقوط برده‌اي.
...اگر مسؤولين به وظيفه خود عمل نكنند ما به وظيفه خود عمل مي‌كنيم.بايد پايگاه‌هاي آمريكا در عراق را و خود آمريكا را بزنيم.شهادت براي ما احلی من العسل است، البته در رجعت دوباره بر مي‌گرديم .بايد مواظب افغانستان بود ، يكي از سياست‌هاي جدي دشمن شكستن خط قرمز‌ها است ...اين تز جدايي روحانيت از حكومت توسط خود ما دارد اجرا مي‌شود.در رياست جمهوري هم مخالفم اين همان تز بازرگان است .آقايان، روحانيت را ابزار خودشان كرده‌اند .....از اهداف اصلي‌ما توسعه حزب‌الله است در شهرها، و اين جريان عظيم بايد به سرعت از داخل به خارج منتقل شود و در آنجا شروع به حركتهاي فرهنگي ، ديني و ...كنيم .
بايد يك همايش يك ميليوني در تهران برگزار شود و نيروها را فراخواني كنيم و مسؤولين بدانند كه حزب‌الله زنده است و آمده‌ايم كه آمده‌ايم ...

Copyright: gooya.com 2016